2011-12-07, 22:37
Medlem
Som topic lyder, börjar alltid trycka lite extra från bajsan när man tar en cigarett, var ute nyss och självklart hände det, finns det någon logisk förklaring på det? Vet att det inte bara är mig det gäller, har vänner som det händer samma sak för!

Någon mer som får samma effekt? Inte så att det är dåligt, aldrig fel att strypa ett par negrer så här på kvällskvisten!
Citera
2011-12-07, 22:40
Medlem
endloss avatar
För att musklerna slappnar av.
Citera
2011-12-07, 22:40
Medlem
ExpertKommentatoRs avatar
Man blir ju inte alltid det, men på morgonen efter en cigg och en kopp kaffe... ja, bajs vill komma ut i ljuset.

Vill också veta.

En enkel förklaring: nikotin verkar laxerande.
Citera
2011-12-07, 22:41
Medlem
Legogubbes avatar
För att man blir avslappnad?
Citera
2011-12-07, 22:42
Medlem
Kungensbordells avatar
När jag känner mig lite bajenödig så brukar jag gå ut på en cigg och efter typ halva så blir det bråttom, får släcka ciggen och gå in helt enkelt. Läste tråd om det för några år sen där dom sa att nikotin gör att du slappnar av och så även ringmuskeln
Citera
2011-12-07, 22:42
Medlem
muskelns avatar
Jag har en teori.
Eftersom vad jag vet blir pissnödig när man blir varm om könsorganet. Kanske det är samma sak med röven, du går ut och det är förmodligen svin kallt vid den här tiden på året och din kropp börjar sagt förlora värme och tillslut så är ditt könsorgan och röv det ända med värme kvar i kroppen.

Vilket då gör att kroppen tror att du vill skita, eller något sånt..
Citera
2011-12-07, 22:43
Medlem
Jag har för mig att man känner sig avslappnad, men kroppen blir egentligen stressad, raka motsatsen med andra ord... Jag är säker på detta.

Så, det beror på att kroppen upphetsas och att man spänner sig...
Citera
2011-12-07, 22:46
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
När jag känner mig lite bajenödig så brukar jag gå ut på en cigg och efter typ halva så blir det bråttom, får släcka ciggen och gå in helt enkelt. Läste tråd om det för några år sen där dom sa att nikotin gör att du slappnar av och så även ringmuskeln
Hahahahaha, fyfan va kung
Som andra sagt, nikotin verkar muskelavslappnande.
Citera
2011-12-07, 22:47
Medlem
Caens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExpertKommentatoR
Jag har för mig att man känner sig avslappnad, men kroppen blir egentligen stressad, raka motsatsen med andra ord... Jag är säker på detta.

Så, det beror på att kroppen upphetsas och att man spänner sig...
Först har du för dig och sen är du säker? Skulle man bli bajsnödig av att vara spänd och upphetsad?
Stackars förvirrade människobarn
Citera
2011-12-07, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caen
Först har du för dig och sen är du säker? Skulle man bli bajsnödig av att vara spänd och upphetsad?

Stackars pojk om han blir bajsnödig varje gång han blir spänd och upphetsad! Måste vara ett problem när det ska utövas paraktiviteter i sänghalmen!

Var min teori med, att man skulle bli avslappnad av att röka, och att det på något sätt skulle smitta av sig på ringmuskeln och hela rövpaketet. Så måste det vara!
Citera
2011-12-07, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caen

Ja, man spänner musklerna - vad gör du när du bajsar?

Jag kom på det i skrivande stund - min läkare sade detta till mig för något halvår sedan.

Stackars dig, ditt fån.

Musklerna spänner sig, men du känner dig avslappnad. Det samma gäller alkohol och centralstimulantia. Slå upp det ordet.
Citera
2011-12-07, 23:45
Medlem
Hmmmm. Du kanske glömde skita innan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem