2013-04-15, 14:48
Medlem
castanedas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KycklingIRymden
Det skulle ju kunna vara samma Wonders som pratar genom flera personer. Det är ju ändå ett socio-minneskomplex?

Sant...tycker att något som dessa Wankers har gemensamt med andra Wankers är att det handlar om just "högre väsen " eller mer utvecklade " ufo:s " som till nåders stiger ner och kanaliserar sig via någon till förmån för den vilsna mänskligheten.
Citera
2013-04-15, 15:34
Medlem
Aliennas avatar
Bashar gillar jag att lyssna på.
Citera
2013-04-16, 13:20
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av castaneda
Sant...tycker att något som dessa Wankers har gemensamt med andra Wankers är att det handlar om just "högre väsen " eller mer utvecklade " ufo:s " som till nåders stiger ner och kanaliserar sig via någon till förmån för den vilsna mänskligheten.
Fast om det de säger är vettigt, så är det väl egentligen oväsentligt om det är en vanlig människa som påstår sig vara det orala mediet av ett högre väsen, eller de facto ett högre väsen?
Nu har jag inte lyssnat eller läst igenom allting för att själv avgöra om det är vettigt eller inte, utan det var mera menat som en subjektiv frågeställning kring nödvändigheten av budskapets författare om budskapet är gott?

I övrigt tycker jag att http://www.thevenusproject.com/ är ett ganska intressant koncept av hur vårt samhälle skulle kunna utvecklas till, för att ge fokus för våra intressen och personliga mål i livet, oberoende av vår monetära status!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in