2002-11-04, 19:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Undra vilken bakgata de har hittat henne?
Hon skulle ju inte ens få bära ut mina sopor!!!
Vilket bottenskrap!!
Citera
2002-11-05, 00:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja, man drömmer mardrömmar om henne. :cry:
Citera
2002-11-08, 10:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Hu vilken sugga .
Citera
2002-11-08, 11:05
Medlem
Skrellans avatar
Man blir så less på hennes tjat om sina kunskaper, det är ju en tävling så hon kan väl inte räkna med att hon automatiskt ska få vinna bara för att hon har eller påstår sig ha kunskap hon får tävla som alla andra.

Någon mer än jag som undrar varför hon inte syntes till frukost dagen efter festen, var hon för bakfull för att orka upp, trots att hon utger sig för att vara en supermänniska, hon kanske är en suparmänniska.
Citera
2002-11-08, 12:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrellan
Man blir så less på hennes tjat om sina kunskaper, det är ju en tävling så hon kan väl inte räkna med att hon automatiskt ska få vinna bara för att hon har eller påstår sig ha kunskap hon får tävla som alla andra.

Någon mer än jag som undrar varför hon inte syntes till frukost dagen efter festen, var hon för bakfull för att orka upp, trots att hon utger sig för att vara en supermänniska, hon kanske är en suparmänniska.

Jag har en polare som är bonde !

Han och hans farsa kollar på farmen varje dag och skrattar och blir förbannade på den där kärringen (inger).
Enligt polarn & polarns farsa så snackar oftast inger i nattmössan och verkar inte ha mer kunskaper än en vanlig normalbegåvad människa när det gäller en bondgård/farm..
Även polarns grannar (bönder) instämmer i det!!

Inger TROR bara att hon kan nåt om att sköta en farm enligt dom!!
Citera
2002-11-22, 21:35
äldre konto (old)
Ej medlem
inger, vad tror du att du är? ngn djävla snut eller?
kollar på 22/11 propgrammet.. vad faan vill du ha fram med förhören?
du gör ju bort dig med dina okunskaper!!!
håll käften din dumme fan.
hoppas att vi slipper se dig i tv någonsin mera..
går de bra att leka jurist oxå?
har du läst det finstilta tillsammans med blondie och kompistjuven?
stick och brinn era djävla as!!!
Citera
2002-11-22, 21:54
äldre konto (old)
Ej medlem
Vilket gnäll på Inger!!!

Hon hade passat bra i min bastu som tvagerska ! En rejäl kvinna med stora sköna valkar på händerna och inte allt för vacker...ingen risk att gubbsen får erektion när hon skrubbar dem på ryggen.

Ska nog ringa henne och erbjuda henne ett litet jobb 8)
Citera
2002-11-22, 23:35
äldre konto (old)
Ej medlem
:P Jag håller inte med, jag tror faktiskt att Inger är en av de som varit ärliga i detta program, detta med vetskap om vd som framkommit av de som varit i närhet med inspelningen. 8) 8)
Citera
2002-11-23, 19:13
äldre konto (old)
Ej medlem
ja djävlar vad full jag var i fredags fullast i stan..
tänka att man kläcker ur sig sanningen när man krökar till....
ni andra kan ju tycka vad ni vill
Citera
2002-11-23, 19:33
Medlem
Skrellans avatar
Det var ett jäkla tjat om hästolyckan och att det var killarnas fel, hade de lastat fel så är det väl en sak, men det verkade som om hon trodde att de gjort något med hästen strax innan den skenade eller vad det nu var, men i min tv så gick de flera meter bakom hästsläpet så jag förstår inte hur de kunde påverka det , men jag hade kanske något fel på min tv den dagen.

Inger får inte vinna, jag tar livet av mig om hon gör det, låt "solstrålen" Marie vinna (ja ok, hon verkar också lite jobbig ibland, men erkänn att man blir glad av att se henne, hon är verkligen uppiggande).

Vad skönt att det bara är en vecka kvar nu, nästa år (om det blir igen) ska jag låta bli att titta, ska i alla fall försöka låta bli, det blir för jobbigt att hata och älska okända människor i 10 veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in