Citat:
Ursprungligen postat av Trevlig-Telefon
Precis! vad är de för typ av jobb du tänkt söka?
Då jag nästan inte har någon som helst arbetserfarenhet blir det väl butiksjobb. Typ ICA, Coop och dylikt. För något år sedan hade jag ett ferie jobb på ett äldreboende också, vet att dom brukar ta in ett par extra under sommaren, främst omvårdnadstuderande dock, men det skadar väl inte att testa.
Fler kommentarer?