2011-12-07, 16:20
Avstängd
magis avatar
--

Varför finns det inte en dassrulleskrivare / dassrulleprinter där man skulle kunna ha en
display med foto över ex och nära o kära och vänner att kunna printa ut på dasspappret vid dispyter.

Om jag visste att en bekant hade en sådan skulle iaf jag försöka hålla mig på god fot med personen för att slippa hamna
på val-displayen på hans dassrulleskrivare.

Dassrulleskrivare / dassrulleprinter skulle ju kunna laddas med allt från
färg, antibakteriekräm, klipulver till laxermedel för den påfundige.

Kul eller?

--
Citera
2011-12-07, 17:38
Medlem
Razputins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magi
--

Varför finns det inte en dassrulleskrivare / dassrulleprinter där man skulle kunna ha en
display med foto över ex och nära o kära och vänner att kunna printa ut på dasspappret vid dispyter.

Om jag visste att en bekant hade en sådan skulle iaf jag försöka hålla mig på god fot med personen för att slippa hamna
på val-displayen på hans dassrulleskrivare.

Dassrulleskrivare / dassrulleprinter skulle ju kunna laddas med allt från
färg, antibakteriekräm, klipulver till laxermedel för den påfundige.

Kul eller?

--

Diggar idén med att printa bilder men klipulver känns alltså lågt på riktigt! Klåda i röven orsakar stora nojjor som kan bli onödiga pengar hos vårdcentralen när man får det undersökt

Men lätt att printa ut sitt ex eller ge en sån dassrulle i present till någon hade varit hur fett som helst!

Finns det redan? Känns som en idé folk kan ha tänkt på tidigare!

Edit: En snabb googling fick mig att landa här.
Citera
2011-12-07, 18:23
Avstängd
magis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Razputin
Diggar idén med att printa bilder men klipulver känns alltså lågt på riktigt! Klåda i röven orsakar stora nojjor som kan bli onödiga pengar hos vårdcentralen när man får det undersökt

Men lätt att printa ut sitt ex eller ge en sån dassrulle i present till någon hade varit hur fett som helst!

Finns det redan? Känns som en idé folk kan ha tänkt på tidigare!

Edit: En snabb googling fick mig att landa här.

Den sidan hittade jag inte.
Men lite trist att behöva beställa.
Jag vill ha en batteridriven dassrulleprinter på väggen, på dasset med display och kunna välja bild efter humör eller ha med ett USB minne med bilder tex att ladda in osv.
Varför inte trådlös och överföra bilder till dasspappskrivaren när man sitter o surfar.

Då kan man ju skriva ut dasspapp-bild när en person sitter på dasset och överraska med en kul text eller bild.

Någon som vill sjunka så lågt och ta fram denna maskin?

Är det kul ?

--
[PHP][/PHP]
Senast redigerad av magi 2011-12-07 kl. 18:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in