Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-06, 22:47
Medlem
razernoobs avatar
Tja!
Jag har ett problem som inte är så stort men väldigt irriterande. När jag aktiverar viloläge på min dator så sätts den på igen så fort fläkten tystnat. Detta är väldigt jobbigt som sagt och jag hoppas att ni kan hjälpa mig. Jag har en stationär dator med Windows Vista som OS samt de senaste uppdateringarna installerade. Datorn är en drygt 3 år gammal HP dator som jag använder till spel. Jag har nästan alla USB intag använda av olika produkter:

Mus - Cyborg R.A.T 7
Tangentbord - Razer Lycosa
Headset - Logitech G35 7.1

Tack för svar
PS. Jag har provat att vända på musen så att det är näst intill omöjligt att störa lasern.
Citera
2011-12-06, 22:52
Medlem
trosfuktarns avatar
Äkta eller falskt windows? hade liknande problem. Nytt OS och det fungerade igen.
Citera
2011-12-06, 22:57
Medlem
razernoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trosfuktarn
Äkta eller falskt windows? hade liknande problem. Nytt OS och det fungerade igen.

Vet faktiskt inte :/ Men den är direktköpt från HP så det borde vara äkta
Citera
2011-12-06, 22:59
Medlem
trosfuktarns avatar
Kan ibland bli fel när os installeras. Installera om är den lösning jag finner
Citera
2011-12-06, 23:52
Medlem
Rores avatar
hade samma problem när jag hade vista, och det sluta med att jag fick installera om allt
och att det var en fil som hade "skadats" och efter ominstallation så funkade det felfritt.
Citera
2011-12-07, 16:04
Medlem
razernoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rore
hade samma problem när jag hade vista, och det sluta med att jag fick installera om allt
och att det var en fil som hade "skadats" och efter ominstallation så funkade det felfritt.

Menar ni att jag ska omformatera datorn eller installera om operativsystemet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in