• 4
  • 5
2016-10-26, 20:33
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptensgatan
Det jag ville få sagt var att bara för en åldersgräns finns betyder det inte att den följs. Det du skrev om att man inte har ett val som minderårig stämmer inte. Kanske på vissa ställen i landet med mycket begränsat utbud.

Det här kanske gäller dig, men inte alla.

Ta inte allting så bokstavligt.
Sedan anser jag att det är omoraliskt att försöka få butiksidkare att begå lagbrott.
Att köpa åt minderåriga tror jag faktiskt inte är olagligt.
Citera
2016-10-29, 22:15
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywalker88
Update igen efter mer än 4 år men jag snusar en dosa om dagen, general! Vafan, från att testa och snusa till ett beroende. Vad tiden kan gå!

ts kan man få en update? hur mycket snusar du idag?
Citera
2016-10-30, 17:47
Medlem
Börja inte du kommer ångra dig. Om du nu tycker det är äckligt varför fortsätta? Har snusat sen jag var 14 och lagt av helt ett par gånger. Högsta gången var på 9 månader. En snusare snusar för att uppleva det som en ickesnusare upplever. Sen förstör det dina tänder och du slösar massvis med pengar på det.

Visst första snusen på morgonen efter maten och den innan läggdags är nice men resten är så värdelösa. Sen är det så mycket skönare när man är nikotinfri. Märkte positiva effekter på min energi och sömn den gången jag la av en längre period
Citera
2016-10-30, 23:58
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Börja inte du kommer ångra dig. Om du nu tycker det är äckligt varför fortsätta? Har snusat sen jag var 14 och lagt av helt ett par gånger. Högsta gången var på 9 månader. En snusare snusar för att uppleva det som en ickesnusare upplever. Sen förstör det dina tänder och du slösar massvis med pengar på det.

Visst första snusen på morgonen efter maten och den innan läggdags är nice men resten är så värdelösa. Sen är det så mycket skönare när man är nikotinfri. Märkte positiva effekter på min energi och sömn den gången jag la av en längre period

Lite sent med tanke på att tråden startades för fem år sedan och TS uppgav tre år senare att han köper en stock i veckan.
Citera
2016-10-31, 00:06
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren
Lite sent med tanke på att tråden startades för fem år sedan och TS uppgav tre år senare att han köper en stock i veckan.
Haha! Ja! Vi får gratulera TS till en skön period av vardagssnusning, följt av en lååång och mödosam period av avvänjning, med tillhörande våndor och återfall! Been there, done that!
Citera
2016-10-31, 00:37
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywalker88
En liten update, jag snusar varje dag nu. Köper en stock varje vecka

Hur fan kan du köpa en stock per vecka? Det blir alltså mer än en döse varje dag! Spottar du ut din snus efter 10 min eller? Hur är det fan ens möjligt...

Men ja, alltså det känns fett kefft när man har suttit här med en lös i käften varje dag sedan man var i 15-årsåldern. Så jävla gött är det inte, man får inget ut av det utan man (som en tidigare skribent skrev) köper det för att uppleva det en snusfri människa upplever - inget abbs. + att det kostar skjortan!
Senast redigerad av Vallasand 2016-10-31 kl. 00:39.
Citera
2016-11-06, 23:25
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Hur fan kan du köpa en stock per vecka? Det blir alltså mer än en döse varje dag! Spottar du ut din snus efter 10 min eller? Hur är det fan ens möjligt...

Men ja, alltså det känns fett kefft när man har suttit här med en lös i käften varje dag sedan man var i 15-årsåldern. Så jävla gött är det inte, man får inget ut av det utan man (som en tidigare skribent skrev) köper det för att uppleva det en snusfri människa upplever - inget abbs. + att det kostar skjortan!

Han kanske tar jätteprillor eller en i varje sida.
Vissa vill in i det sista få till en nikotinkick.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in