2011-12-05, 01:40
  #1
Medlem
Alla människor (även om vi vill erkänna det eller inte) börjar lukta lite runt könsområdet några timmar efter vi duschat. Anledningarna till detta är såklart många (svett, urin, batkerier osv). Det finns vissa som verkligen stinker, och då beror det nog på något hälsoproblem. Dom flesta av oss luktar bara lite, men ändå så finns ju lukten där, och jag tror att dom flesta av oss vet hur det luktar (japp, jag vet att ni brukar gräva runt i byxorna för att sedan lukta lite på handen).

Man hör ju ofta om folk som har spontant oralsex på halv-offentliga ställen lite här och var, och då har man ju knappast hunnit ta någon dusch precis innan så att man är 100% fräsch. Med andra ord så luktar man ju i alla fall lite illa.

Nu undrar jag, är det så att man inte bryr sig om att sin partner luktar lite fishy? Accepterar man det? Är lukten kanske rent av lite upphetsande?
Hur fungerar det egentligen, och hur känsligt är det med köns-lukter?

Personligen föredrar jag om en tjej duschat precis innan man är där, och jag tror inte att jag skulle gå med på att ge oralsex till en tjej på tex en offentligt toalett efter en lång dag utan dusch.

Är jag ensam om att tycka så här?
Citera
2011-12-05, 01:47
  #2
Medlem
Jag skiter i vilket, jag trycker in den och gör rent den i hennes mun.
Citera
2011-12-05, 03:03
  #3
Medlem
Reltihs avatar
Som kille är det ju förbannat enkelt. Jag rengör kuken efter varje toalettbesök om jag förväntar mig en avsugning inom en snar framtid. Tjejerna har det däremot svårare. Jag biter ihop helt enkelt, oftast är det inte så farligt.
Citera
2011-12-05, 03:19
  #4
Medlem
normal könslukt = ok, och upphetsande " ska ju lukta lite knull å pull (runk) ", tjejers lukt varierar från person till person tycker jag, vissa luktar mer å andra mindre och en del SOM FAN

Så lätt lite fishy de hör till, luktar det vanilj och jordgubb blir jag avtänd haha
__________________
Senast redigerad av tadejikragen 2011-12-05 kl. 03:21.
Citera
2011-12-05, 03:23
  #5
Medlem
Phrenklies avatar
Min kille luktar rätt mycket trots dusch men det gör mig ingenting, tvärt om, jag tycker det är lite sexigt att han luktar som en "karl".
Visst, han kan lukta mycket rumpa ibland också vilket inte är lika sexigt ;P Men det går att stå ut med.
Så, vissa kan lukta rätt mycket trots finfin hygien.

Själv vägrar jag att ta emot oralsex om jag inte är fräsch.
Citera
2011-12-05, 04:03
  #6
Medlem
SummerWines avatar
Alltså även om man som kvinna duschar innan så är ju viss fukt nödvändig för att genomföra ett samlag eller njuta av oralsex så doften kommer ju vara där oavsett kanske i mindre utsträckning.

Numera är jag rätt kräsen med att min partner luktar (och smakar för den delen) gott. Men visst kan man bita ihop för sakens skull. När man suger så försvinner smaken efter ett tag, eller så vänjer man sig bara jag vet inte.

Jag undviker oralsex om jag inte känner mig fräsch. Till viss del för honom men också för att jag inte själv kan njuta så mycket av det.
Citera
2011-12-05, 04:05
  #7
Medlem
Fitta ska lukta fitta!
Citera
2011-12-05, 04:42
  #8
Medlem
LemPicas avatar
Tror att det där är väldigt olika.
Vissa killar går ju i gång totalt på discofitta och andra börjar gråta om det inte luktar tvål och rosor.

Personligen föredrar jag att min partner inte luktar överdrivet mycket, men liiiite får man allt tåla.
Det är ju trots allt kön vi talar om som har sin egen bakterieflora för att den behövs.
Det jag tycker är riktigt äckligt dock är om personen inte rakat sej i ljumskarna och det osar svett.
Naturligt att svetten hamnar där, men jag gillar det absolut inte.
Citera
2011-12-05, 05:18
  #9
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Tror att det där är väldigt olika.
Vissa killar går ju i gång totalt på discofitta och andra börjar gråta om det inte luktar tvål och rosor.

Personligen föredrar jag att min partner inte luktar överdrivet mycket, men liiiite får man allt tåla.
Det är ju trots allt kön vi talar om som har sin egen bakterieflora för att den behövs.
Det jag tycker är riktigt äckligt dock är om personen inte rakat sej i ljumskarna och det osar svett.
Naturligt att svetten hamnar där, men jag gillar det absolut inte.
Borde man inte svettas mer i ljumskarna om man faktiskt har rakat sig där?
Citera
2011-12-05, 05:25
  #10
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Borde man inte svettas mer i ljumskarna om man faktiskt har rakat sig där?

Jag är ingen expert på det där, men håret samlar ju upp svetten på ett annat sätt än om det inte finns hår där.
Samma med hår under armarna.

Går bara efter egna erfarenheter, dom jag träffat som inte varit rakade i ljumskarna eller under armarna har luktat mer svett.
Samma för mej, har jag slarvat med att raka underlivet några dagar tycker jag det luktar mer svett.
__________________
Senast redigerad av LemPica 2011-12-05 kl. 06:24.
Citera
2011-12-05, 06:12
  #11
Medlem
views avatar
Jag bryr mig inte nämnvärt om det. Jag förväntar mig inte att det luktar jordgubbar i fittan. Så länge det inte luktar sjukligt illa så är det helt ok.
Citera
2011-12-05, 07:08
  #12
Medlem
Dreijers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag är ingen expert på det där, men håret samlar ju upp svetten på ett annat sätt än om det inte finns hår där.
Samma med hår under armarna.

Går bara efter egna erfarenheter, dom jag träffat som inte varit rakade i ljumskarna eller under armarna har luktat mer svett.
Samma för mej, har jag slarvat med att raka underlivet några dagar tycker jag det luktar mer svett.
På så vis.
Jag rakar inte armhålorna, men har prövat någon gång. Men det känns som att man svettas mer med rakade armhålor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in