Citat:
Ursprungligen postat av Dreijer
Borde man inte svettas mer i ljumskarna om man faktiskt har rakat sig där?
Jag är ingen expert på det där, men håret samlar ju upp svetten på ett annat sätt än om det inte finns hår där.
Samma med hår under armarna.
Går bara efter egna erfarenheter, dom jag träffat som inte varit rakade i ljumskarna eller under armarna har luktat mer svett.
Samma för mej, har jag slarvat med att raka underlivet några dagar tycker jag det luktar mer svett.