• 1
  • 2
2011-12-04, 04:48
Medlem
Tjena!

Jag har vänner i mitt umgänge som röker cannabis. Vissa är mera erfarna och vissa andra har nyss presenterats för Mary Jane.

Nu är det så att några av de mera erfarna och en mindre erfaren aldrig har sneat. De fattar verkligen inte hur vissa av oss andra kan flippa ur totalt som hänt några gånger.

De är nu jävligt sugna på att snea. Först för att de inte tror att det kommer gå, men om de nu snear vill de känna och uppleva de sjuka sakerna de som sneat gjort.

En av de mera erfarna sa att vi får göra å säga vad vi vill, han vill verkligen att vi ska snea han(som han också tror att vi aldrig kommer klara)

Så nu frågar jag er:

Har ni några tips på att få någon att snea? Hört att vissa sneat på vissa historier och liknande.

Och vi kommer också vara helt ensamma så att nojja upp dem med att polisen kommer komma osv. kommer inte fungera.
Kom med förslag!
Citera
2011-12-04, 04:53
Medlem
Storsnusarns avatar
Är detta något nytt?

"Ah shit mannen jag sneade sååå hårt häromdagen"

"shiit var tungt, jag försökte snea i morse men det gick inte"

Rök och må väl istället?
Citera
2011-12-04, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storsnusarn
Är detta något nytt?

"Ah shit mannen jag sneade sååå hårt häromdagen"

"shiit var tungt, jag försökte snea i morse men det gick inte"

Rök och må väl istället?

Ja de tycker ja med, sneat än gång och det var ingen rolig upplevelse, men nu är det ju så att de bara vill testa en gång för se vad som är så hemskt och lite mera som ett vad där de tror att det inte går att snea och bara är sånt som händer folk med svaga psyken..
Citera
2011-12-04, 04:58
Medlem
Kungensbordells avatar
Tror nästan att det är omöjligt för en erfaren rökare att snea. För att det ska hända så måste det nog vara rätt stor mängd riktigt potent röka. Jag har sneat några gånger när jag började röka men nu kan jag röka precis samma saker fast 10ggr så mycket och må fint på det.
Citera
2011-12-04, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungensbordell
Tror nästan att det är omöjligt för en erfaren rökare att snea. För att det ska hända så måste det nog vara rätt stor mängd riktigt potent röka. Jag har sneat några gånger när jag började röka men nu kan jag röka precis samma saker fast 10ggr så mycket och må fint på det.

aa nog sant.. fast det var ju en mindre erfaren också!
Citera
2011-12-04, 05:07
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har rökt i några år nu men jag kan aldrig påstå att jag har "sneat". Rökt för mycket och blivit illamående? Absolut men that's about it. Vad händer när man snear? Innebär det att man börjar toknoja eller vad?
Citera
2011-12-04, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har rökt i några år nu men jag kan aldrig påstå att jag har "sneat". Rökt för mycket och blivit illamående? Absolut men that's about it. Vad händer när man snear? Innebär det att man börjar toknoja eller vad?

Man kan börja toknojja ja, komma i typ transer där allt upprepas om och om igen och få skumma tankar och ideér
Citera
2011-12-04, 05:16
Medlem
Guitarsmokes avatar
Vad för slags snea? Som när man blir paranoid och tror att polisen bankar på dörren vilken sekund som helst eller att flickvännen är otrogen? Eller mer rädd som när ett gäng går bakom dig i förorten på natten, alltså att du tänker "ikväll dör jag"? Eller bli psykotisk som i att höra röster i huvudet och tro att har blivit schizo på riktigt?

Cannabis förstärker känslor om du kan släppa taget om dem. Det är sjyst om man är glad och verkligen kan låta sig leva ut det. Men om man är rädd och inte lyckas kontrollera sin oro så kan den känslan växa sig väldigt stor på några få sekunder. Vad gäller de negativa känslorna så hamnar man ofta i en slags kognitiv återvändsgränd där tankarna fastnar i loopar. Du tänker samma sak om och om igen.
Senast redigerad av Guitarsmoke 2011-12-04 kl. 05:35.
Citera
2011-12-04, 05:25
Bannlyst
alla kan snea.. vissa gör det lättare en andra.
Personer som överanalyserar har en tendens att göra det oftare.
Citera
2011-12-04, 08:07
Medlem
kek123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukpenis
alla kan snea.. vissa gör det lättare en andra.
Personer som överanalyserar har en tendens att göra det oftare.

This! Folk som bara åker med strömmen är inte lika potenta till att snea. Om du kommer på något sätt att få denna snubben att analysera beteénden, händelser osv så kan han nog snea.
Citera
2011-12-04, 09:05
Medlem
Mystiqes avatar
Snea på CB...går det verkligen?
Det enda jag haft var små illamående men som löste sig snabbt med någon glass vatten eller en macka men snea kan man verkligen göra det?

Vet inte hur jag ska ge dig råd att få dina polare att snea på CB, även om dem överkonsumera både med rökning och äta CB, så enda risken är att de blir illamående...

Enda jag kan tänka mig är icke extraherad överdoserad meskalin men då rör det sig om hallucinogener.
Citera
2011-12-04, 09:15
Medlem
WeeDudes avatar
alla kan balla ur även de mest erfarna, ge dom här killarna 5 vodka shots o några öl och sedan ta en holk så blir man lika bäng som när man var det första gången typ.. sätt på nån cp låt och sitt o peta dom i ansiktet och säg konstiga saker tills dom ballar ur.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in