2011-12-03, 21:22
Medlem
Affärerna runt kungen har florerat runt honom i över 30 år.
Rykten om otrohet, prostitution och besök på sexklubbar återkommer hela tiden.
Personligen tror jag på dessa personer och kungen själv har inte varit trovärdig i märkliga intervjuer han haft runt dessa påståenden.

Är det inte dags att han kastar in handduken?

Personligen tycker jag även prinsessan "Madde" som bara vill leva på våra skattepengar i NYC och shoppa samt prinsen Carl-philip ska fråntas sina titlar.

Så kan Victoria regera ensam om man inte avskaffar hela klanen i en folkomröstning.

Vad tycker ni?
Citera
2011-12-03, 21:24
Medlem
Jag kunde inte bry mig mindre om vad Kungen gör på sin fritid. Om han går på strippklubb eller super sig full på en privat fest - vem bryr sig?

Den dagen han tafsar på någon annan drottning än Sylvia, eller kräks på en president, då kan vi börja tala om att han ska abdikera.
Citera
2011-12-03, 21:27
Medlem
Du tycker han ska abdikera bara för att aftonhoran skriver en artikel. Men det finns ju alltid annars http://corruptio.blog.com/ men det är dags för honom att presentera de påstådda videofilmerna och inte slira på det.
Citera
2011-12-03, 21:40
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mycopa
Du tycker han ska abdikera bara för att aftonhoran skriver en artikel. Men det finns ju alltid annars http://corruptio.blog.com/ men det är dags för honom att presentera de påstådda videofilmerna och inte slira på det.

Här är en annan tillförlitlig källa
http://www.godhatestheworld.com/sweden/index.html

Offtopic: Deras musikvideor är fantastiska
Senast redigerad av leprasjukling 2011-12-03 kl. 21:45.
Citera
2011-12-03, 21:45
Medlem
cdxz11s avatar
ja hans stöd och popularitet verkar ju i varje fall inte öka så förr eller senare kommer vi nog slippa att ha en ovald statschef
Citera
2011-12-03, 22:03
Medlem
Benkkes avatar
Även jag anser att kungen får göra lite som han vill på fritiden så länge det inte innebär att han tar kommando över högvakten och med häst och sabel rider igenom gamla stan och hugger vilt omkring sig.
Vore ju en underbar syn men tror tyvärr att något sådant inte lär hända
Citera
2011-12-03, 22:58
Medlem
acerblazerlols avatar
Sluta klaga på kungen för i helvete.
Han är nästan det enda svenska vi har kvar..
Ts borde åtalas för landsförräderi.
Citera
2011-12-03, 23:32
Medlem
-japp-s avatar
Jag tycker han borde avgå, vi är så pass modernt land och orka att man stänger ner skolor, vårdcentraler osv osv för att spara pengar men att minska hans "lön" går ju ej!
Citera
2011-12-03, 23:43
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Då ligger vi riktigt riktigt illa till, eller som kungaavsugerskan Camilla Henemark skulle säga: snarkande på sängkanten.

Vad knugen gör på sin fritid bekommer mig inte, bara jag slapp betala honom på sin fritid.
Citera
2011-12-04, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
Ts borde åtalas för landsförräderi.

Du vet att kungafamiljen är tysk/fransk antar jag?
Så jag är mer svensk än kungen så att säga.
Citera
2011-12-04, 02:35
Medlem
Kungens bör vara kung tills han dör eller abdikerar, ty att avsätta honom vore lika med landsförräderi.
Citera
2011-12-04, 02:37
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selmer
Kungens bör vara kung tills han dör eller abdikerar, ty att avsätta honom vore lika med landsförräderi.
Om landsförräderi verkligen inte är värre än att sätta av en kändisknullkung, så har jag ingenting emot det!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in