2011-12-03, 15:41
Medlem
illenpros avatar
I torsdag var jag på julfest, drack mig fruktansvärt full. På väg hem blir jag erbjuden att pröva E, jag har aldrig testat förut men har tagit en del andra saker. Tänkte varför inte. Kvällen blev oslagbar, satt uppe till 9 på morgonen, kicka gås, snacka, musik osv.

Dagen efter var inte lika rolig, sov 2 timmar typ. Kände mig tom vilket jag vet är en vanlig biverkning. Men det obehagliga är att andningsrytmen inte stämmer. Igår (fredag) var rätt lugn, men idag är det värre. Måste ta stora in andningar varje minut typ. Annars känns det inte som att jag får tillräckligt med luft.

Någon som känner igen detta?

Tack!
Citera
2011-12-03, 16:09
Medlem
Panik ångest!! Kanske I Kombination Med För Hög Puls I Hjärt Rytm!?
Citera
2011-12-03, 16:25
Medlem
illenpros avatar
aa lite hjärtat gör sig påmint.. Men det är nog mer nervositet. Tilläggas bör det sägas att jag går på en antibiotika kur just nu (tetratysal).
Citera
2011-12-03, 16:31
Medlem
Qidushs avatar
Om det var tjack i tabletterna kan det vara en av bovarna i dramat, jämte ångesten som brukar kika fram dagarna efter MDMA.
Citera
2011-12-03, 16:34
Medlem
illenpros avatar
Vad innebär det då? Någon fara för mig?

..hittade i fickan, funderar på att kicka ikväll också. Är det dumt?
Citera
2011-12-03, 16:39
Medlem
flumtracks avatar
Låter som panikångest, har själv varit med om det. Tänkte på andningen för mycket så fick andas ''manuellt'' annars tänker man inte på de och bara andas, men de går över. du har ingen benzo?
Citera
2011-12-03, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illenpro
Vad innebär det då? Någon fara för mig?

..hittade i fickan, funderar på att kicka ikväll också. Är det dumt?
om du har tillgång och pengar till mer av samma knappar så sure kör idag igen. annars vänta iaf till nästa helg eller längre för att få det extra bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in