2011-12-03, 14:44
Medlem
Jag vet inte om jag har annorlunda humor än vad de andra har eftersom jag finner det otroligt roligt på saker som skrivs på t.ex Arbetsförmedlingens facebook fan-sida. På TV4 fan-sidan finns det många arga människor (oftast är det p.g.a mycket reklam) som jag också brukar finna väldigt roligt och underhållande.

På Arbetsförmedlingen så tycker jag det brukar svärma in frågor och kommentarer där dom stavar väldigt dåligt ibland
Arbetsförmedlingen brukar också skriva frågor som t.ex "När kan man behöva en mentor?" därav det oftast brukar förekomma någon kommentar som "När Arbetsförmedlingen strular, dvs hela tiden."
Är det bara jag som finner det väldigt komiskt?

Även någon nysvensk som skrivit följande två inlägg som jag tyckte var kul, om hur folk förväntar sig att AF verkligen ska ordna dom jobb? Låter som att han sitter där hemma och gör inget skit och tror han ska få allt serverat

"jag vill ha jobb iavesta hitta något åt mig jag vill jobba "
och
"när man har en jobb då får man lön eller hur utan jobb man får man inte lön"

Och på TV4 ligger det nästan bara negativa kommentarer, verkar vara svårt att hitta någon positiv.

Bara jag som har denna humor?
Prova gå in på Facebook och sök efter Arbetsförmedlingen och TV4, sedan läs runt på kommentarer
Citera
2011-12-03, 19:44
Medlem
Tydligen bara jag som tycker det är roligt och underhållande att läsa då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här