Resultat: Hur gammal var du när du köpte sex första gången?
Under 18 år
3,13%
1 röster
18-19 år
18,75%
6 röster
20-24 år
25,00%
8 röster
25-29 år
15,63%
5 röster
30-34 år
21,88%
7 röster
35-39 år
6,25%
2 röster
40-44 år
6,25%
2 röster
45-49 år
0%
0 röster
50 år eller äldre
3,13%
1 röster
2011-12-02, 21:33
Bannlyst
Själva var jag 18 det var många år sen och utomlands. Känner mig ganska stolt över att jag började så tidigt.
Numera är det jo en grund som växt fram och stabiliserats. Så jag känner mig som en av dom bidragande rebeller till den njutning vi har i Tyskaland samt Holland, eller åtiminstonde en som hade stora tankar kring det innan det blev nöje för samtliga amatörer.
Min fråga hur tidigt började ni?
Citera
2011-12-02, 21:35
Bannlyst
Började o började, gjort det 1 gång, var kanske 15.
Citera
2011-12-02, 21:37
Medlem
Också gjort det en gång; var 24 då.
Citera
2011-12-03, 00:33
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Muckarresa med lumparkompisarna, minns inte om jag var 19 eller precis fyllt 20.

800 som det kostade då kändes dyrt vid tillfället, som ett fynd idag. Kanske den snyggaste tjej jag knullat nånsin, en riktigt het centralamerikansk tjej med fina stora bröst!

F-n, blev askåt nu när jag började tänka på detta! Snart 20 år sen, men minnet som om det vore förra veckan...
Citera
2011-12-03, 00:53
Medlem
senhackarens avatar
Jag var 26 bast. Så det är jag ska inte avslöja min ålder ålder exakt nu... Men det är väll en 7 - 8 års sedan och sedan lite där efter så har jag hyrt sex. till höten bär det av till Thailand eller Fillipinerna för första gången. Ska bli riktigt roligt. Jag ser på vissa porrklipp och ser mig själv som torsken i huvudrollen som gottar sig med 18-19-åriga kvinnor. Här ska kuken inte få många timmars sömn, det kan jag säga er.
Citera
2011-12-17, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Började o började, gjort det 1 gång, var kanske 15.
23 år,= idag uppe i 212 ggr !
Citera
2011-12-17, 23:42
Medlem
30+ ..före det tyckte jag nog som många, att betala för något som jag kunde relativt enkelt få gratis var något som bara loosers pyssla med, men allt förändrades av en slump.
En mellanlandning i Bankok får många år sedan, inställt flyg = övernattning en natt på ett hotell i närheten av patpong.
En rip off bar på soi thanaya (ett jap tillhåll) där jag överbetala allt men hamna med en sanslös vacker tjej som bokstavligen gav mig resa för livet…(var trots allt inte hennes fel).
Minns det som i går, näst högsta våningen med panorama vy över Bankok, bakifrån mot fönstret…..dessutom får jag väl tillägga att asiater har aldrig tilltalat mig.

Efter det förändrades hela mitt synsätt på detta, och jag njuter av fulla drag än i dag av detta.
8 av mina 10 bästa sexuella upplevelser har jag betalt för, inga könssjukdomar trots att jag nästan alltid får avsugning utan (men 2st med vanliga tjejer) och alla mina sexuella drömmar är uppfyllda till 99%.

Jag känner än i dag inte att jag utnyttjat eller tvingat mig på någon och jag är säker på att de flesta tyckt att jag är en trevlig prick att ha o göra med och jag har haft fantastiskt kul under denna resa sen 30+.
Kanske för att jag alltid haft lätt att skilja på person/arbetsuppgift och har haft lätt för att få människor avslappnade och ha kul…
Och i slutändan är det vad det handlar om… att njuta av livet göra vad man känner för …och finns det något roligare, mer tillfredställande än sex..

Hur många ggr……har tappat räkning efter 100
Citera
2011-12-18, 08:08
Medlem
BlueStars avatar
La till en omröstning.

/Moderatorn BlueStar

Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
30+ ..före det tyckte jag nog som många, att betala för något som jag kunde relativt enkelt få gratis var något som bara loosers pyssla med, men allt förändrades av en slump.
En mellanlandning i Bankok får många år sedan, inställt flyg = övernattning en natt på ett hotell i närheten av patpong.
En rip off bar på soi thanaya (ett jap tillhåll) där jag överbetala allt men hamna med en sanslös vacker tjej som bokstavligen gav mig resa för livet…(var trots allt inte hennes fel).
Minns det som i går, näst högsta våningen med panorama vy över Bankok, bakifrån mot fönstret…..dessutom får jag väl tillägga att asiater har aldrig tilltalat mig.

Efter det förändrades hela mitt synsätt på detta, och jag njuter av fulla drag än i dag av detta.
8 av mina 10 bästa sexuella upplevelser har jag betalt för, inga könssjukdomar trots att jag nästan alltid får avsugning utan (men 2st med vanliga tjejer) och alla mina sexuella drömmar är uppfyllda till 99%.

Jag känner än i dag inte att jag utnyttjat eller tvingat mig på någon och jag är säker på att de flesta tyckt att jag är en trevlig prick att ha o göra med och jag har haft fantastiskt kul under denna resa sen 30+.
Kanske för att jag alltid haft lätt att skilja på person/arbetsuppgift och har haft lätt för att få människor avslappnade och ha kul…
Och i slutändan är det vad det handlar om… att njuta av livet göra vad man känner för …och finns det något roligare, mer tillfredställande än sex..

Hur många ggr……har tappat räkning efter 100

Din historia och ditt synsätt har en hel del gemensamt med mina. Även jag var över 30 när jag köpte sex första gången, och såg det dessförinnan som något bara oerhört misslyckade människor sysslade med (även om jag alltid haft en liberal inställning till företeelsen), men tack vare nätet (inte minst Flashback!) fick jag ta del av folks upplevelser på det här området, och genom diskussionerna i ämnet blev det tydligt för mig att det går att se på det här med sexköp och prostitution på andra sätt än vad den officiella politiska linjen i Sverige föreskriver.

Det var vid en resa till Berlin 2008 som jag passade på att besöka Artemis, och det kändes kul och spännande på flera sätt, och då var jag inte säker på om jag ville köpa sex igen, men intresset växte snarare än avtog efteråt, så därför har jag fortsatt, och har inga direkta planer på att sluta, såvida jag inte tappar intresset förstås.

/Medlemmen BlueStar
Citera
2011-12-18, 14:36
Medlem
WordWarriors avatar
Min sexköpsdebut skedde i Köpenhamn i 30 årsåldern. Den sexuella upplevelsen var inte särskilt speciell, men spänningen var stor... Var trots användande av kondom lite nojig efteråt att jag dragit på mig något... Jag är inte den monumentala sexköpare vissa kanske tror. Min närvaro i forumet är mer motiverad av politiska skäl. Har köpt sex cirka 15 gånger sedan debuten. De flesta gånger de senaste åren, och till klart övervägande del utomlands.
Senast redigerad av WordWarrior 2011-12-18 kl. 14:44.
Citera
2011-12-18, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Min sexköpsdebut skedde i Köpenhamn i 30 årsåldern. Den sexuella upplevelsen var inte särskilt speciell, men spänningen var stor... Var trots användande av kondom lite nojig efteråt att jag dragit på mig något... Jag är inte den monumentala sexköpare vissa kanske tror. Min närvaro i forumet är mer motiverad av politiska skäl. Har köpt sex cirka 15 gånger sedan debuten. De flesta gånger de senaste åren, och till klart övervägande del utomlands.
sporadiska sexköp utanför "landets" gränser=mkt bättre o billigare än att va bunden till annan person, i o med att det inte blir så ofta, minskar ju risken att bli less på det. betydl större möjlh till 2:an i många fall e.t.c----missionären ett par ggr i veckan,leder snabbt till slentrian o tristess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in