La till en omröstning.
/Moderatorn BlueStar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnybg
30+ ..före det tyckte jag nog som många, att betala för något som jag kunde relativt enkelt få gratis var något som bara loosers pyssla med, men allt förändrades av en slump.
En mellanlandning i Bankok får många år sedan, inställt flyg = övernattning en natt på ett hotell i närheten av patpong.
En rip off bar på soi thanaya (ett jap tillhåll) där jag överbetala allt men hamna med en sanslös vacker tjej som bokstavligen gav mig resa för livet…(var trots allt inte hennes fel).
Minns det som i går, näst högsta våningen med panorama vy över Bankok, bakifrån mot fönstret…..dessutom får jag väl tillägga att asiater har aldrig tilltalat mig.
Efter det förändrades hela mitt synsätt på detta, och jag njuter av fulla drag än i dag av detta.
8 av mina 10 bästa sexuella upplevelser har jag betalt för, inga könssjukdomar trots att jag nästan alltid får avsugning utan (men 2st med vanliga tjejer) och alla mina sexuella drömmar är uppfyllda till 99%.
Jag känner än i dag inte att jag utnyttjat eller tvingat mig på någon och jag är säker på att de flesta tyckt att jag är en trevlig prick att ha o göra med och jag har haft fantastiskt kul under denna resa sen 30+.
Kanske för att jag alltid haft lätt att skilja på person/arbetsuppgift och har haft lätt för att få människor avslappnade och ha kul…
Och i slutändan är det vad det handlar om… att njuta av livet göra vad man känner för …och finns det något roligare, mer tillfredställande än sex..
Hur många ggr……har tappat räkning efter 100
Din historia och ditt synsätt har en hel del gemensamt med mina. Även jag var över 30 när jag köpte sex första gången, och såg det dessförinnan som något bara oerhört misslyckade människor sysslade med (även om jag alltid haft en liberal inställning till företeelsen), men tack vare nätet (inte minst Flashback!) fick jag ta del av folks upplevelser på det här området, och genom diskussionerna i ämnet blev det tydligt för mig att det går att se på det här med sexköp och prostitution på andra sätt än vad den officiella politiska linjen i Sverige föreskriver.
Det var vid en resa till Berlin 2008 som jag passade på att besöka Artemis, och det kändes kul och spännande på flera sätt, och då var jag inte säker på om jag ville köpa sex igen, men intresset växte snarare än avtog efteråt, så därför har jag fortsatt, och har inga direkta planer på att sluta, såvida jag inte tappar intresset förstås.
/Medlemmen BlueStar