2005-01-07, 01:22
Medlem
äppelkakas avatar
Men har du inte skrapat lottjäveln ännu?!

Du kan inte vinna nåt om du inte skrapar den! Det är fan allt du behöver veta.
Citera
2005-01-07, 01:46
Medlem
Ralfons avatar
Jamen klart du ska skrapa! Vad förlorar du på det..?
Citera
2005-01-07, 01:48
Medlem
The Barrs avatar
Var inte fjantig nu, skrapa.
Citera
2005-01-07, 01:57
Medlem
skrapa skrapa sånt här kan ju driva vem som helst till vansine du kan inte mer än förlora så skrapa nu
Citera
2005-01-07, 03:28
Medlem
micke_hs avatar
Du kan lugnt skrapa den där lotten. Det är garanterat ingen högvinst på den ändå. Du har förlorat högst 50 spänn i utebliven vinst(för det är det högsta beloppet som betalas ut) Dom där högvinsterna som hör om andra som vinner är inget annat än sagor.

Jag har aldrig vunnit ett jävla skit på trisslotter och detta trots att jag köper 2-3 st i månaden. Jag misstänker att allt är buffel och båg, men jag vågar inte sluta handla trots att jag "vet" att det inte blir nåt. Dum eller optimist? Inte vet jag, men skrapa nu lotten!
Citera
2005-01-07, 10:32
Medlem
Tsss.... vem trodde att den här tråden skulle LÅSAS? Pfft...
Däremot kanske jag skulle lagt den i "filosofi" och inte i "övrigt" för det är så mina tankegångar har gått de senaste dygnet.

Det känns lite som den där katten i lådan, man vet inte om katten lever eller är död och man kan inte titta efter eftersom man då riskerar att döda katten... Nåväl det hör inte till diskussionen.

Kunde knappt somna igår.
Jag är ju överens med många här om för och nackdelar. Slänger jag lotten slipper jag fundera på om jag slarvat bort en storvinst - å andra sidan skulle jag inte kunna sluta vara nyfiken.
Skrapar jag den och det är en vinst så skulle jag förbanna mig själv i oändlig tid framöver.
Å andra sidan så finns det tydligen chans att lösa in dem ändå - hos Svenska spel....

Och de flesta verkar tycka att "skrapa" är det bästa alternativet!

Så...

Jag skrapade! Och NATURLIGTVIS var det ingen vinst! Det var inte ens i närheten - om det nu kan vara det?
Förbannade lott, jag är fortfarande skakis.
Citera
2005-01-07, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban12
Däremot kanske jag skulle lagt den i "filosofi" och inte i "övrigt" för det är så mina tankegångar har gått de senaste dygnet.

Det känns lite som den där katten i lådan, man vet inte om katten lever eller är död och man kan inte titta efter eftersom man då riskerar att döda katten... Nåväl det hör inte till diskussionen.

Kunde knappt somna igår.
Jag är ju överens med många här om för och nackdelar. Slänger jag lotten slipper jag fundera på om jag slarvat bort en storvinst - å andra sidan skulle jag inte kunna sluta vara nyfiken.
Skrapar jag den och det är en vinst så skulle jag förbanna mig själv i oändlig tid framöver.
Å andra sidan så finns det tydligen chans att lösa in dem ändå - hos Svenska spel....

Så...

Jag skrapade! Och NATURLIGTVIS var det ingen vinst! Det var inte ens i närheten - om det nu kan vara det?
Lider med dig...
Men se det från den ljusa sidan, nu kommer du iafl kunna sova utan att undra varför du inte skrapade lotten.
Citera
2005-01-07, 12:11
Medlem
Perriss avatar
Citat:

Kunde knappt somna igår.

Så...

Tusan så skönt, får man lov att gratulera då! Nu kan du gå vidare i livet...

/perris
Citera
2005-01-07, 12:56
Medlem
Capones avatar
Citat:

Kunde knappt somna igår.

Så...

Ska man säga grattis eller?

Om du inte hade skrapat den hade du ju inte alls sluppit fundera på om du slängt bort en storvinst...
Citera
2005-01-31, 21:22
Medlem
Meazurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Du kan lugnt skrapa den där lotten. Det är garanterat ingen högvinst på den ändå. Du har förlorat högst 50 spänn i utebliven vinst(för det är det högsta beloppet som betalas ut) Dom där högvinsterna som hör om andra som vinner är inget annat än sagor.

Jag har aldrig vunnit ett jävla skit på trisslotter och detta trots att jag köper 2-3 st i månaden. Jag misstänker att allt är buffel och båg, men jag vågar inte sluta handla trots att jag "vet" att det inte blir nåt. Dum eller optimist? Inte vet jag, men skrapa nu lotten!
Svenska Spel (där jag jobbar) säljer 350.000 trisslotter om dagen.
Om du köper 175.00 trisslotter om dagen så kanske du vinner.
Om du har tur.
Citera
2005-01-31, 22:21
Medlem
SuperMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meazury
Svenska Spel (där jag jobbar) säljer 350.000 trisslotter om dagen.
Om du köper 175.00 trisslotter om dagen så kanske du vinner.
Om du har tur.

350.000 trisslotter inkl dem som man kan "skrapa" online då? Det låter väl mycket ändå... Finns det någon statistik på hur många "storvinster" (100.000 eller mer) det säljs om dagen?
Citera
2005-01-31, 22:26
Medlem
Meazurys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMario
350.000 trisslotter inkl dem som man kan "skrapa" online då? Det låter väl mycket ändå... Finns det någon statistik på hur många "storvinster" (100.000 eller mer) det säljs om dagen?
Jag tror inte det, men det stor ju hur många storvinster det finns på baksidan av lotten. Och jag vet tyvärr inte om nätlotterna ingår i summan.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in