2011-12-02, 15:52
Medlem
Första gången jag skriver här så Vet inte om jag lagt den rätt! Men behöver kunniga till hjälp!
Jag håller på att äta in mig på antideppresiva, venlafaxin! Jag får också sobril då jag har mycket ångest!
För 2 dagar sen hade jag inte mina sobril till hands och fick en stesolid 10mg av en vän som jag åt!
Idag skulle jag ta blodprov då jag har en underfunktion av sköldkörteln så dom kontrollerar värderna! Men också skulle dom ta ett drogtest som min läkare ville ha!! Jag vart helt chockad, jag kommer ju visa posetivt på benso eftersom jag får sobril och citodon som jag åxo får för värk!!!
Men frågan är, om nu detta skickas på analys vilket jag inte vet om det gör, kan dom då se att jag ätit stesolid??
Försökte få tag i min läkare idag för att fråga varför hon ens vill ta drogtest på mig.. Men hon var inte där idag!
Jag frågade sköterskan där men hon visste inte,hon fråga bara om jag hade frågat om nått nytt läkemedel jag vill ha... Nää svara jag! Visst jag har velat ha nått annat ön sobril..
Kan nån hjälpa mig med detta??
Citera
2011-12-02, 18:40
Medlem
jugbandbluess avatar
stesolid har en halveringstid på 20-100 timmar tror jag, så det är inte osannolikt att det kommer visa positivt på det. då kan du väl bara berätta som det är, att du fick en av din mor (ska du säga, inte "vän").

hade det bara varit sticka hade dom inte sett skillnad för stesolid omvandlas till "sobril" i kroppen, men det omvandlas också till andra ämnen som kan upptäckas vid en riktig analys..
Citera
2011-12-02, 18:42
Medlem
jugbandbluess avatar
venlafaxin förresten, det funkar rätt bra på vissa. särskilt om man tränar (fysiskt) hårt upptill. ett tips bara.
Citera
2011-12-02, 18:46
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
venlafaxin förresten, det funkar rätt bra på vissa. särskilt om man tränar (fysiskt) hårt upptill. ett tips bara.

Va?
Citera
2011-12-02, 18:58
Medlem
Tack!
Grejen är att jag vet inte om det ska på analys eller om dom tar sticka.. Det jag vet är att jag var tvungen å kissa så pass mycket att det fyllde 2 rör, om de har nån betydelse??
Citera
2011-12-02, 23:41
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sophie87
Tack!
Grejen är att jag vet inte om det ska på analys eller om dom tar sticka.. Det jag vet är att jag var tvungen å kissa så pass mycket att det fyllde 2 rör, om de har nån betydelse??

tar dom sticka tror jag inte dom kan se skillnad på dessa två preparat. blir det analys ser dom nordesmetyldiazepam vilket inte skulle finnas i kroppen om du bara tagit sobril...men säg som det är bara, e väl ingen big deal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in