2011-11-30, 18:45
Medlem
Torskbloggarens avatar
http://www.tv4.se/1.2328862?episodeId=1.2363738&

I kväll, 21:30 granskar Kalla fakta TV4 thaimassageställena.
Citera
2011-11-30, 20:28
Medlem
Ja jävlar det ska bli intressant.
Citera
2011-11-30, 20:31
Medlem
http://www.nyheterna.se/1.2389099/2011/11/30/thaisalonger_erbjuder_sex_mot_betalning
Citera
2011-11-30, 21:18
Medlem
I morgon efter kvällens Kalla fakta kommer de nog ha fullt upp på salongerna med män som vill ha det där "happy end" eller vad det var det hette :-)
Citera
2011-11-30, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirgerBrosa
I morgon efter kvällens Kalla fakta kommer de nog ha fullt upp på salongerna med män som vill ha det där "happy end" eller vad det var det hette :-)

Tror inte det kommer vara många som kommer våga, nu när man ''spanar'' på salongerna
Citera
2011-11-30, 21:37
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirgerBrosa

haha stämmer, och där tog dom upp denna flashbacktråden precis!

''över 3 miljoner visningar!''

intressant dokumentär, går på kanal 4 just nu för er som vill se.
Citera
2011-11-30, 21:40
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice7
Tror inte det kommer vara många som kommer våga, nu när man ''spanar'' på salongerna

Fast detta är ju inget nytt, thaimassageställen har väl redan ett vakande öga över sig.

När jag läste om kvällens avsnitt på text-tv tänkte jag direkt att de skulle ha FB som underlag. Aldrig skrivit i den här tråden men inte svårt att missa att den finns.
Citera
2011-11-30, 21:45
Medlem
SMBHs avatar
Ja se där, lite gratisreklam till FB.

"Kolla här alla, vi ger dig tips om vart du kan hitta dessa thaimassage ställen. Vi utgår ju dock att du aldrig skulle göra något så avskyvärt!"
Citera
2011-11-30, 22:15
Medlem
Detta möts jag av på sajten Thaimassageguiden just nu:

SERVER ERROR!

The page you are trying to reach / is unable to acquire
due to an internal server error.

Please check back later

Or send an e-mail to contact@draca.com describing the problem

This site is continously monitored, your ip: NN.NNN.NNN.NNN
has been logged for security purposes.

Det sista har jag aldrig mötts av på en sajt som ligger nere. Någon som har en idé om vad det egentligen betyder?

Edit: 22:20 funkar sajten igen.
Senast redigerad av SonyB 2011-11-30 kl. 22:25.
Citera
2011-11-30, 22:26
Medlem
rogerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB
Detta möts jag av på sajten Thaimassageguiden just nu:

SERVER ERROR!

The page you are trying to reach / is unable to acquire
due to an internal server error.

Please check back later

Or send an e-mail to contact@draca.com describing the problem

This site is continously monitored, your ip: NN.NNN.NNN.NNN
has been logged for security purposes.

Det sista har jag aldrig mötts av på en sajt som ligger nere. Någon som har en idé om vad det egentligen betyder?
För många nyfikna som försöker kolla sidan efter TV4-programmet??
Men sidan ett funkar perfa för mig.
Citera
2011-12-01, 00:46
Medlem
Brookelizzs avatar
jag säger bara såhär till tjejerna lär er svenska och då slipper ni runka balle för mat, det måste vara världens bortförklaring, att de inte kan få andra jobb så därför stannar hon i den situationen, men ärligt talat om jag åkte till thailand och struntade i att lära mig thai skulle jag antagligen också få suga kuk för lite pai thai.

Jag förväntade mig lite mer dock, betydligt mer än bara de 20 minuter, blev ändå imponerad på upplägget men slutet kunde definitiv ha varit bättre.

och min sista tanke är att det kommer att vara tomt på apple thai massage ett tag
Citera
2011-12-01, 11:43
Medlem
Tja Tja. Carris karamell här!

Är så fruktansvärt besviken. Vi(flashback) serverar thaimassaeupplägget på ett silverfat. Osså detta??
What a fuck!
Kalla fakta är ju genomuselt, grävande journalistik existerar tydligen inte längre. Att prestera detta totalt intetsägande program med de förutsättningar som finns , är inget annat än ett stort skämt.
Tex inte ett ord om beskyddarverkamhet. Lyckas hitta någon svensk stackare att walraffa på.
Jag har bara en sak att säga. Patetiskt dåligt av redaktionen och i synnerhet Herr Ekdahl. Den hungern han hade tididgare är som bortblåst. Totalt tom numera, tyvärr.

Nu intensifierar jag thaimassebesöken. Allt för att stödja horeri och skattefusk.

Free sweden from moral// Carro
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in