• 1
  • 2
2011-12-03, 10:42
Medlem
EADGBes avatar
Håll dig till lättare droger om du inte vet att du kan hantera något ytterligare, och bruka inte droger när du är deprimerad eller mår dåligt.

Personligen tycker jag att det värsta som kan hända efter ett långt cannabisbruk är att man blir trött på det.
Citera
2011-12-03, 10:44
Medlem
Tuta och kör vet ja, men tänk efter lite hur ofta det blir, jäkligt lätt för mig och många fler att bli helt försoffade utan att ens reflektera över det själv.

I annat fall så är det inte så mycket att bråka om ifall men skulle rökt in sig lite väl, det är nämligen ganska lätt åtgärdat sålänge man inte har någon ångestproblematik eller liknande i grunden som kommer upp till ytan.
Citera
2011-12-05, 12:57
Medlem
Indos avatar
Röka kan gemföras med cigg fan. Det är när du/ni tar den där första tabletten,då går ni över gränsen. Eller när ni sitter och ska ta första linan , då har ni gått över gränsen och till och med pissat lite på den..
Lycka till med drogerna pojkar!! (Haschet menar jag dÅ)..
Citera
2011-12-05, 16:57
Medlem
Charmaines avatar
Jag vet inte, jag... Känner man att man måste fråga andra (dessutom anonyma människor, som inte känner en) tror jag att man inte ska ta några droger alls.

Jag menar absolut inget illa med detta, det är bara min åsikt.
Citera
2011-12-07, 19:41
Medlem
Jag tycker det är okej att ta allt, bara man känner till all nödvändig information om drogen ifråga (dosering, effekter och biverkningar ).
Citera
2011-12-07, 19:57
Medlem
Stormorfars avatar
Man kan gå långt, om man har bra skor
Citera
2011-12-07, 20:08
Medlem
abccbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Man kan gå långt, om man har bra skor

"Ja, du har ju gått från Kina så att du kan väl gå en bit till!"

Så länge du bara brukar lite då och då så tycker jag att det inte är så farligt. Men ofta så försvinner ju det sporadiska användandet efter ett tag för ganska många!
Citera
2011-12-07, 20:26
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abccba
"Ja, du har ju gått från Kina så att du kan väl gå en bit till!"

Så länge du bara brukar lite då och då så tycker jag att det inte är så farligt. Men ofta så försvinner ju det sporadiska användandet efter ett tag för ganska många!
Jag var ju bara och hämtade opiumpipan och vände

Var tvungen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här