Tuta och kör vet ja, men tänk efter lite hur ofta det blir, jäkligt lätt för mig och många fler att bli helt försoffade utan att ens reflektera över det själv.
I annat fall så är det inte så mycket att bråka om ifall men skulle rökt in sig lite väl, det är nämligen ganska lätt åtgärdat sålänge man inte har någon ångestproblematik eller liknande i grunden som kommer upp till ytan.
Röka kan gemföras med cigg fan. Det är när du/ni tar den där första tabletten,då går ni över gränsen. Eller när ni sitter och ska ta första linan , då har ni gått över gränsen och till och med pissat lite på den..
Lycka till med drogerna pojkar!! (Haschet menar jag dÅ)..
Jag vet inte, jag... Känner man att man måste fråga andra (dessutom anonyma människor, som inte känner en) tror jag att man inte ska ta några droger alls.
Jag menar absolut inget illa med detta, det är bara min åsikt.
"Ja, du har ju gått från Kina så att du kan väl gå en bit till!"
Så länge du bara brukar lite då och då så tycker jag att det inte är så farligt. Men ofta så försvinner ju det sporadiska användandet efter ett tag för ganska många!
"Ja, du har ju gått från Kina så att du kan väl gå en bit till!"
Så länge du bara brukar lite då och då så tycker jag att det inte är så farligt. Men ofta så försvinner ju det sporadiska användandet efter ett tag för ganska många!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!