Citat:
Ursprungligen postat av JoelSUOMI
Så smakar den bergis godare än LSD också....
Lite väl enögt att bara se rusmedlet?
eeh, nej, inte i sammanhanget. Tråden diskuterar huruvida Narkotika är dyrt eller ej. Om vi snackar om alkohol i sammanhang med Narkotika så snackar vi om ruseffekt, inte om den kulinariska upplevelsen av drinken. Och där vinner LSD med hästlängder.
Någon annan skrev att Amfetamin koks och Majja blivit billigare de senaste åren, jag kan bara hålla med om de två första (och knappt det), koks är billigare, men kvaliten suger ju överlag penis..
Majja har väl knappast blivit billigare, jag har inte sett en 5:a för 350 sen början av 2000-talet i mellan-Sverige. Visst finns det säkert många som känner folk som odlar eller har bra priser, men överlag har det väl inte blivit billigare, tycker att det nya standardpriset verkar vara 500, gräs kan t.o.m. vara ännu dyrare ibland. Helt sjukt..
Och de som säger att kvaliten har blivit mkt bättre kan jag inte hålla med heller. Visst är det bättre standard på gräs sedan Vietnamesligorna intog landet och många småodlare har dykt upp överallt de senaste 10 åren. Men det fanns mkt bra gräs innan dess också, det mesta från Chris som jag fick tag på. Så njä, vet inte om jag tror det blivit billigare?