Citat:
Ursprungligen postat av rednation
Har pratat med läkaren nu och dom har gett mig Theralen droppar nu, går det bra att ta de ihop med Propavan?
Tänkte 50mg Propavan 2 timmar innan läggdags och 1ml Theralen 1 timme innan läggdags?
låter bra, fast personligen skulle jag ta theralenen mycket tidigare pga den extremt långa halveringstiden som gör att jag fortfarande är påverkad nästa dag. Egentligen är den så lång att jag helt skulle skippa det, men om det fungerar för dig så.
Citat:
Läste lite om benso och Xanor/stess ska inte vara bra att ge någon som har haft psykos och visar fortsatta tecken på det men vet dock inte hur det är med annan sort inom den familjen. Fast flunitrazepam ges väl inte ut i första taget till folk? Rätt otäck drog?
Går ju även på Tramadol så läkarna vill nog inte ge mig något mer som är beroendeframkallat. Kanske är det neuroleptika som gäller i mitt fall?
Nej, propavan och theralen kommer de nog hålla dig till, att ge starkare benzos när du fick psykos av imovane skulle ingen läkare med något som helst vett göra. Dessutom så har de slutat med flunitrazepam i sverige har jag för mig, eller så ska de göra det snart.
Citat:
Åkte på en psykos dagen efter att jag tog några Imovane för att sova
Väldigt OT men skulle du kunna berätta mer om det?