OnT: du bör nog hålla koll så hans hjärta inte går för ojämt/för snabbt. Det är väldigt farligt...
Nej dom på apoteket ligger på 50mg har jag för mig..
Dom här har jag köpt på nätet, på samma ställe som jag köper "gympulver" kolla gymmgrossisten eller "svenskt kosttillskott"
Troll!
STandard med tio stycken ju..ÄR seriös nu också
ingen fara, det enda som händer är att han får ont i magen för han har druckit 2,5 liter (snabbt räknat) läsk. Gå och pissa och se en film eller lira nåt dataspel
amatörer! ska ni trolla så kan ni fan inte komma med att polarn har druckit 10 redbulls och sen somnade efter 15min!..
det finns säkert någon bruksanvisning på fragbite hur ni pojkar ska trolla ordentligt.. kom tillbaka efter att du har studerat den.
Det är nog fullt möjligt att man somnar av en överdos av koffein eftersom att man somnar av en överdos av amfetamin. Dock så tror jag inte att så lite som 10 småburkar skulle vara tillräckligt, inte ens på en 11-årig pojke som i ts fall.
Jag drack en 75-centilters drickyoghurt från Lidl nyss (Tropical Fruit). Jag känner att magen börjar bubbla...spyan hänger i halsen. Hjälp vad ska jag göra?