Citat:
Ursprungligen postat av KTMmarkus
Får man hjärtklappning, vilket man kan få av Red Bull, och TS nämnde just konstiga hjärtslag, så kan det vara farligt. Hjärtklappning är aldrig bra.
Att man är stressad, ängslig, sorg, panikångest etc kan ge hjärtklappningar, inte för det åker man till akuten och förstör för andra.
Sveriges "akut" innebär att man måste vänta en jävla 5-7h kö för att få vård (om man inte åker in med ambulansen), blir bara helt irriterande att folk som har verkligen akutproblem men är inte direkt livsfara, måste stå en jävla lång väntetid för andra hypokondrikers panik och tar ens tid.
Kommer ihåg när jag var på akuten med min polare som har blivit halvt sönderslagen, hade öppna jack och grovt hjärnskakning, skojigaste att man såg andra som hade brutit arm eller andra liknande skador...och de får vänta för att paranoida 50åriga bast kärringar tror hon är döende för att hon har fått diarré och skriker om hjälp i 1h att personalen orka inte lyssna mer utan lätt henne gå förre i kön.
Fan flera ggr har jag varit med om långa akut-tider...och detta är fan patetisk att nu fjortisar som druckit några st redbull rekommenderas att de ska till akuten och ta andras platser som har mer behov, just för de fått hjärtklappning....och en av koffeins vanliga biverkning av överkonsumtion är just hjärtklappning men långt ifrån (vad TS sa om tot. dosen) är livsfara...
Som jag sa, detta är för fan patetisk...
mvh M
Citat:
Ursprungligen postat av filipdinho
Fan vad dumma alla är, detta är ett troll. Säkerligen en 15 årig kille som sitter och skrattar med sin polare för att idioter på FB tror på det.
Både nicket och hans inlägg tyder på att han trollar.
Det är inte TS som stör mig (gissar själv att fanimej trollar då han nämner på kort varsel hans kompis lyckades somna sen) utan alla patetiska råd att de ska dra till akuten...
Fattar inte ens vad människor ens tänker, skriver någon har tagit 5alvedon så kommer folk med sitt troll inlägg att ska dra till akuten...princip behövs inte den här subforumet för allt svar från oseriösa till okunniga individer att akuten löser allt
Snart kommer man läsa någon som har snusat 2doser och rökt 1cigg packet på fyllan och oroa sig för att fått överdos, så kommer svaren bli detsamma...akuten