Onej, jag gillar inte när främlingar tittar på mig och drar i snabeln.
Haha det där var smått roligt skrivet, snälla jag är ingen sprängkåt 16åring, tyckte det bara vore kul att få beömma lite. Men jag förstår om du inte vill.
Citat:
Ursprungligen postat av stene1
Det var en gång en kärring på tunnelbanan som hade så porriga händer att jag var tvungen att springa på stationstoaletten för att lätta på trycket.
En kärrings händer? hur kan det upplevas som upphetsande?
Senast redigerad av 80talisten 2011-12-01 kl. 22:40.
Den perfekta handen är rätt smal och har långa smala fingrar. Naglarna ska vara lena och ganska långa. Finns inget osexigare än korta sönderbitna naglar på en knubbig liten hand!
Det är samma kriterier som för fötter. Långa och smala så att man ser alla detaljer. Den feta handen TS länkade till är direkt motbjudande. Jag kan tillägga att jag inte är särskilt förtjust i nagellack heller, det skall vara så naturligt som möjligt.
Det där har jag haft en mindre fetish för sen ända sen jag började intressera mig för tjejer.
Finns ont om bra videos på nätet i ämnet.
Långa naglar är fint, men tycker även att smycken som ringar, armaband och metalklockor gör det sexigare.
Förutom för långa naglar och lite "gammaldags" look generellt, så tycke jag personligen att hennes fingrar är för korviga, inte speciellt eleganta och väldigt osexiga
Händer ska, tycket jag, vara mycket smalare och elegantare med snygga, mer naturliga naglar. Det är sexigt
Senast redigerad av Sessan- 2013-02-05 kl. 18:51.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!