2011-11-28, 19:45
Medlem
Detta går ut på att du drar en runk - tänker du på tjejen fortfarande efteråt är du kär.

Alternativt: en tjej du är kär i på riktigt vill du fortfarande ligga och mysa med direkt efter du kommit. En tjej du bara är kåt på försvinner ur dina tankar snabbare än du hinner torka upp.

Eller: ni blir inte ens kåta nog att runka om ni är kära?

Nå, funderar detta, och gör ni detta för att avgöra era känslor för en tjej?
Citera
2011-11-28, 19:51
Medlem
Telefonladdares avatar
Läste lite fel men har aldrig testat detta men att avgöra känslor när man sitter och runkar och tänker vettifan.
Citera
2011-11-28, 19:52
Medlem
kan nån lära mig hur man gör ett inlägg?
jag kan faktiskt inte
Citera
2011-11-28, 19:55
Medlem
w0nderbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiboytellem
kan nån lära mig hur man gör ett inlägg?
jag kan faktiskt inte

En tråd menar du?
https://www.flashback.org/f351

Ont:
Ja.
Om man inte känner någon dragning till kvinnan efteråt betyder det att man helt enkelt är kär i själva sexet och inte personen.
Citera
2011-11-28, 20:39
Medlem
alaskapollocs avatar
Jag kan inte påstå att jag gör det som ett regelrätt test, däremot kan man ju känna av ganska bra i samband med att man har kommit vad man känner för personen man är intresserad av.

Och eftersom jag hävdade att jag ibland inte ens känner ett sug för att runka om jag är riktigt kär i den andra tråden så får jag utveckla lite:
I vissa fall försvinner suget för mig när jag är riktigt kär. Om det har att göra med att man känner avsmak mot att fantisera om porrskådespelare när man hyser känslor för en viss person låter jag vara osagt, men så har jag känt och har även fått gehör från vänner som vittnar om samma sak.
Citera
2011-11-28, 21:24
Medlem
MCVaginas avatar
Detta är ett trick jag har använt ganska länge. Synd bara att inte så många klarar testet =/
Citera
2011-12-02, 23:24
Medlem
Mithrandirs avatar
Runkade med tjejen jag suktar efter i tankarna, fick en otroligt skön orgasm.
Men efteråt tänkte jag inte bara på henne utan hade fortfarande stånd, betyder det att vi ska gifta oss eller?
Citera
2011-12-02, 23:35
Medlem
Codens avatar
Runkar inte så ofta längre eftersom frugan alltid ställer upp när jag är sugen men det jag har märkt som faktiskt inte hänt med så många tidigare flickvänner är att med henne så kan jag ligga kvar på/under/i henne även efter orgasm och känna stark attraktion och kärlek så jag antar att jag är kär

Andra mer casual flickvänner/ONS man har haft har man ju mest velat att de skulle klä på sig och gå efter man hade sprutat.
Citera
2011-12-03, 17:29
Medlem
Har aldrig någonsin gjort detta och lär nog aldrig göra det heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in