Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-11-28, 19:31
Medlem
Jag har en tjejpolare, eller ganska många som älskar att sätta löjliga smeknamn till sina killar.
I form av chubby, bubby, nallebjörnen, pälskling, gosebjörnen å massa annat.
Nu menar jag inte normala saker som älskling å baby tex.
Dessa namn används flitigt, en polare köpte ett guldarmband som hon graverade in namnet "gose björnen" på.
Jag som tjej skulle aldrig få för mig att missbruka ord som dessa.'
Vad tycker ni killar?
Citera
2011-11-28, 19:48
Medlem
25TaLifes avatar
Det är det absolut vidrigaste som finns, jag skulle göra slut med min tjej om hon fick för sig att kalla mig något sånt.
Citera
2011-11-28, 19:52
Medlem
w0nderbars avatar
Samma som ovan. Smeknamn är bara avtändade och bör alltid hållas utanför ett förhållande. När jag tänker efter är jag nog emot det mesta som har med "puttinutti" att göra..
Citera
2011-11-28, 19:53
Medlem
Tyl3rDurd3ns avatar
Varje gång folk i min närhet håller på så eller min egna flickvän gör det, så börjar det klia psykotisk i hjärnan. Hatar det så grymt mycket när folk ska hålla på med dessa löjliga smeknamn bara för att visa hur gulliga dom är. Och nej, skulle aldrig falla mig i att gravera in något sånt i ett guld armband.
Citera
2011-11-28, 19:55
Medlem
Telefonladdares avatar
Följer strömmen... tycker det känns lite löjligt att hålla på och komma på gulliga smeknamn att kalla varandra.
Citera
2011-11-28, 19:59
Medlem
DavidStHubbinss avatar
Jag tror den här diskussionen har varit uppe förut men jag tycker det låter fruktansvärt. Om par kallar varandra sådana saker ironiskt skulle det vara lite roligt, annars är det som sagt hemskt. Själv skulle jag aldrig bära ett guldarmband till att börja med, men definitivt inte ett som det stod gosebjörnen på, (skulle det stå gose björnen skulle det vara ännu värre).
Citera
2011-11-29, 10:54
Medlem
25TaLifes avatar
Men det gäller fan inte bara smeknamn, det sträcker sig ju mycket längre än så.
Kyssar på allmän plats, hålla om när man sitter på caféer och krogar och hålla hand på stan är ju saker som retar gallfeber på mig
Citera
2011-12-04, 18:36
Medlem
hatar det, låter dumt och nedvärderande
Citera
2011-12-04, 18:43
Medlem
Cambijaos avatar
Kallar en flickvän mig för mitt efternamn eller smeknamn så är det slut.
Citera
2011-12-04, 19:10
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Smeknamn är bara trevligt om jag blir tilltalad som "herre" eller "mästare" och hon tilltalas som "slyna".
Citera
2011-12-04, 19:38
Medlem
Mandi74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Men det gäller fan inte bara smeknamn, det sträcker sig ju mycket längre än så.
Kyssar på allmän plats, hålla om när man sitter på caféer och krogar och hålla hand på stan är ju saker som retar gallfeber på mig

Men varför det, vissa av dom sakerna är ju gulliga. Som att hålla hand tex.

OnT: Lillen är ett ord man kanske ska akta sig för, särskilt vid intima stunder.. ingen kille som uppskattar när man kallar kuken lillen.

Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Smeknamn är bara trevligt om jag blir tilltalad som "herre" eller "mästare" och hon tilltalas som "slyna".

Ditt pervo..
Citera
2011-12-04, 21:00
Medlem
TheBurdens avatar
Jag har blivit kallad gosis och snutten. Tycker jag är ganska charmigt. Men det är ju mest när man är nykär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in