2011-11-28, 00:31
Medlem
Tja gubbar...

Har en fråga ang LSD...

Nu e det så att jag fick en LINDRIG psykos för ungefär 3.5 årsen den försvann för ungefär 3 årsen då jag blev tvungen att lägga ner pundet då man fick sig en redig volta tyvärr...
blev ju såklart glad att skiten försvann då jag såg spindlar , skorpinoner , krabbor klättra på väggarna när jag inte ens tagit något..sen var det lite annan skit oxå men detta har sen länge försvunnit..

frågan till er som gärna vill ge SERIÖSA svar:

hur STOR är chansen att just hjärnan reagerar fel om jag slänger i mig lsd igen..
har alltid varit en som kunnat hantera mycket lsd men tror jag vet varför jag fick den skiten jag fick...
kommer ju självklart testa lugnt om jag ska testa igen men vill gärna ha ett svar av er som kanske varit med om liknande?

må bäst! mvh!
Citera
2011-11-28, 01:00
Medlem
Caens avatar
Jävligt svårt att svara på men det kan ju lätt bli så att din hjärna associerar trippen med psykosen du fick och du är tillbaka på ruta 1..
Men som sagt, otroligt svårt att svara på!
Citera
2011-11-28, 02:58
Medlem
lawzs avatar
Så du har varit ren i 3 år då du nästan pajade ditt liv men nu är du sugen på att gå tillbaka igen?

Jag fattar inte hur du resonerar. Seriöst, pundare måste nog fan vara det mest korkade folket som finns, vad sägs som att att lära sig av sina misstag istället?

Det är trots allt det som skiljer en dum människa från en smart. En dum människa begår samma misstag flera gånger medan smarta begår nya misstag.

Eller du kanske inte är nöjd förrän du ligger i fosterställning som en jävla grönsak på något psykhem nånstans. Tänk om tänk rätt.

Förlåt om jag låter otrevlig men jag blir lite upprörd när jag läser sånt här. Jag tycker att du har fått en gåva som lyckats ta dig ur det så pass lindrigt som du verkar ha gjort. Vänd det till din fördel istället för att trampa i samma skithög igen. Men det är förstås ditt liv och dina val så jag ber om ursäkt för off-topic.
Citera
2011-11-28, 03:04
Medlem
hiltas avatar
Jag skulle tippa på att det är stor chans, but that's just me
Varför ta risken?
Citera
2011-11-28, 08:57
Medlem
6362s avatar
Jag tror du kommer få psykos av det igen. Du kommer nog uppleva ruset som negativt och det blir nog inte så kul. Tycker EJ det är värt!
Citera
2011-11-28, 12:50
Medlem
Symptms avatar
ta svamp mannen det är mkt mildare.. LSD är fan för massivt, jag slutade oxå med LSD för det blir FÖR JÄVLA WIERD och massivt, dock svamp är alltid lungt och milt!
Citera
2011-11-28, 16:49
Medlem
Bockstensmannens avatar
TS, vet du vad som utlöste psykosen för 3,5 år sedan? Om den inte var direkt droginducerad eller vad det kallas borde du väl kunna testa syra när det gått så lång tid, testa annars svamp som någon sa, kanske säkrast med tanke på rustider och så
Citera
2011-11-28, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
TS, vet du vad som utlöste psykosen för 3,5 år sedan? Om den inte var direkt droginducerad eller vad det kallas borde du väl kunna testa syra när det gått så lång tid, testa annars svamp som någon sa, kanske säkrast med tanke på rustider och så

Här har vi ett seriöst svar tack så mycket...

Nu är det såhär att jag har ätit MYCKET lsd i mina dagar då jag är DJ på ravefester osv osv...
saken är den att jag fick 5 års fängelse 2008 DÄRAV var jag tvungen att lägga ner pundet! psykosen försvann inne på häktet och den hade även försvunnit om jag bara lagt ner pundet där ute så alla andra skitsnack kan fara åt helvete..

jag TROR att psykosen utlöstes av ett flertal tråkiga faktorer som gjorde mig mycket stressad i min vardag SAMT även när jag skulle trippa på festerna...tror även lsd´n hjälpte till att göra mig stressad och paranoid över saker sen blev det väl för mycket till slut?
jag KOMMER testa den saken är klar men tänkte om jag kunde få ett bra svar av någon och det fick jag TILL SLUT!
vet vad jag håller på med och kommer alltid veta vad jag håller på med...
tack för seriösa svar..
Citera
2011-11-28, 17:36
Medlem
rockports avatar
Ta en holk istället för svamp som många är inne på, och se hur du reagerar..
Citera
2011-11-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockport
Ta en holk istället för svamp som många är inne på, och se hur du reagerar..

kan ju säga såhär att rökte en hel del spice innanför murarna och det klarade jag av galant..
så tror nog att det var en engångs förtelse att just hjärnan ballade ur!

men men tack gubbar ni som var seriösa iallafall!

må bäst!
Citera
2011-11-28, 22:48
Medlem
Passion-pits avatar
Jag gillar LSD och kommer aldrig ångra att jag testat det men efter att jag sneeat så har jag inte testat igen. Tycker det är bäst för din hälsa att hålla dig undan från detta minst ett år först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in