2011-11-27, 15:50
Medlem
ThePointOfNoReturns avatar
RIP Gary Speed!
Verkade vara ett riktigt superproffs genom hela sin karriär. Han och Giggs är de två som har spelat flest PL-säsonger har jag för mig, han vann även ligan 92 med Leeds.
Citera
2011-11-27, 15:58
Medlem
Väldigt tråkigt, minns honom väl från hans tid i Everton, Leeds och Newcastle när han var som bäst. Undrar vad som fick honom att ta livet av sig, för mycket press som manager för Wales, personliga problem?, vi får väl aldrig veta antar jag, RIP Gary Speed.
Citera
2011-11-27, 15:59
Medlem
9 december 2006 blev Speed, med en match med Bolton mot West Ham United, den första spelaren i Premier Leagues historia att spela 500 matcher.

Spelade matcher : 677
Gjorda mål : 103

Position : Mittfältare

Ingen spelare jag direkt följt men han verkar ha varit en stor lirare. R.I.P!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Gary_Speed
Citera
2011-11-27, 16:06
Medlem
RIP Gary Speed

Ett rykte som gått runt är att nån tabloid var på väg att trycka nån story om Speed som skulle förstöra honom.
Men ta de som ett internet rykte.

Verkar ju ha levt ett bra liv. Undrar vad som hände
Citera
2011-11-27, 16:11
Medlem
Hörde att han tog lite för mycket speed
Citera
2011-11-27, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag hatar föräldrar som tar livet av sig när de har småbarn. Finns det något mer karaktärslöst?
Fan så sant.
Bara släppa allt och försvinna.

Det är när det blir tufft som dom tuffa visar sig.
Citera
2011-11-27, 16:35
Medlem
Så tragiskt! Vila i fred Gary Speed. Från vad man kan läsa så har Bellamy bett om att få stå över dagens match mot City pga detta och vi såg även hans lagkamrat i Newcastle, Shay Given, i tårar innan matchen mot Swansea. Tycker faktiskt den matchen borde ha blivit inställd.
Citera
2011-11-27, 16:39
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Bara The Sun som kan köra rubriken "Premier Leauge-Hero found hanging at home"
Fan vad smaklöst, har man ingen skam? Äckliga tabloider
Citera
2011-11-27, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag hatar föräldrar som tar livet av sig när de har småbarn. Finns det något mer karaktärslöst?

Håller med, borde ju kräva att han ska lida sig igenom och kämpa för sina barn åtminstone. Finns ju mediciner, psykologer och mycket annat till hjälp. RIP ditt jävla ego. Tyvärr så blir det raka vägen till hell, skulle jag tro. Detta är inget gud uppskattar!
Citera
2011-11-27, 16:42
Medlem
jojobantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
Fan vad smaklöst, har man ingen skam? Äckliga tabloider

Ja men vi lever 2011. Skriver de inte rakt ut vad som hänt så får istället 100 miljoner människor söka information någon annastans, tex här..
Citera
2011-11-27, 16:47
Medlem
Nord88s avatar
Vafan? Har faktiskt hälsat på honom när jag som fan fick vara inne i blades omklädnignsrum. RIP.
Citera
2011-11-27, 17:18
Medlem
Satan i gatans avatar
Usch så tragiskt. Definitivt en av mina favoritspelare när jag en gång började intressera mig för fotboll, och en av spelarna som funnits så länge jag kan minnas. Må han vila i frid!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in