2011-11-27, 14:16
Medlem
Detta lär sitta kvar i huvudet ett bra tag framöver. Vila i frid.
Citera
2011-11-27, 14:27
Medlem
devilzeuss avatar
Fyfan vad tråkigt! Även om det kan tyckas betydelselöst just nu är det extra tråkigt med tanke på hur bra det har gått för Wales på sistone.

Vila i frid.
Citera
2011-11-27, 14:37
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Snillet_1: Du kan aldrig ana vad som har gått igenom hans hjärna så sluta döma.

Jag tycker nog det är ganska befogat att döma en person som sviker sina barn på det här viset. Men visst är det en tragedi, det säger jag inget om.
Citera
2011-11-27, 14:38
Medlem
Otroligt sorgligt. RIP. Får se hur Swansea tacklar detta. Tung dag för Walesisk fotboll.
Citera
2011-11-27, 14:45
Bannlyst
Väldigt tråkigt R.i.p
Citera
2011-11-27, 14:46
Medlem
Lindzors avatar
BBC journalisten Dan Walker träffade honom igår tydligen och skriver följande på sin Twitter efter vad som hänt:

"Gary was full of life yesterday talking about his kids, bright future with Wales, twitter, golf. Can't get my head round it. So sad."

Väldigt konstigt och helt ofattbart
Citera
2011-11-27, 14:49
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindzor
BBC journalisten Dan Walker träffade honom igår tydligen och skriver följande på sin Twitter efter vad som hänt:

"Gary was full of life yesterday talking about his kids, bright future with Wales, twitter, golf. Can't get my head round it. So sad."

Väldigt konstigt och helt ofattbart

Det verkar konstigt för utomstående, men det är ett känt fenomen att den som har bestämt sig för att "äntligen" ända livet ofta verkar mer uppåt än på länge.
Citera
2011-11-27, 14:53
Medlem
En av mina favoritspelare. Oerhört dynamisk i sitt spel som mittfältare, löpte mycket & kunde spela varierat med hög bollkontroll, dra ut på kanten, storma in i straffområdet, skjuta på distans. En rätt komplett mittfältare, kanske egentligen mer komplett än spelare som Paul Scholes & Steven Gerrard men saknade nog det där svårdefinierade med vinnarskalle som de besitter.

Han lämnade Everton under oklara omständigheter tror jag, trots att det var hans barndomsdröm att spela där & att han blev utsedd till kapten. Så han kunde nog ta beslut som framstod som irrationella utåt.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag hatar föräldrar som tar livet av sig när de har småbarn. Finns det något mer karaktärslöst?

Det är svårt att planera livet i detalj. Att vad man gör 1992 hänger samman med vad man gör 2011 & 2025. I ett läge när man tar livet av sig befinner man sig i en hopplös sits & han tänkte förmodligen att barnet (barnen?) skulle klara sig bra (bättre?) utan honom. Jag menar, verkligheten är faktiskt så att många växer upp utan en biologisk förälder så det är inte något som betyder att det kommer gå åt helvete för barnet. Många barn har tyvärr också så dåliga föräldrar att de skulle klara sig bättre utan dem (misshandel, missbruk, incest osv).
Citera
2011-11-27, 15:21
Bannlyst
En riktig tankeställare till de flesta här. Kanske dags att prioritera något mer värdefullt än rikedom och karriär. Tråkigt är det alla fall. RIP
Citera
2011-11-27, 15:25
Medlem
LastCaLLForALcohoLs avatar
Speed klingar inte så mycket för mig,men efter att ha läst att han var en duktig fotbollspelare så får väl han vila nu i frid .
Citera
2011-11-27, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilzeus
Fyfan vad tråkigt! Även om det kan tyckas betydelselöst just nu är det extra tråkigt med tanke på hur bra det har gått för Wales på sistone.

Vila i frid.

Man ska sluta när man är på topp?
Citera
2011-11-27, 15:36
Medlem
Trodde det var första bekräftade fallet att något dött av speed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem