2011-11-26, 18:47
Medlem
Knuules avatar
Var ute på en klubb igår i centrala Stockholm.

Alkoholen gjorde sitt och jag var på strålande humör. Till följd av den höga spritkonsumtionen började min blåsa bli mer än välfylld, jag vinglade därför bort mot herrarnas. När jag kom in vid pissoaren var det bara en person där inne, och se på fan, det var ju min gamla klasskamrat Ernst. Eftersom det inte var någon annan där inne tänkte jag att man kanske kunde spela honom ett litet spratt.

Jag smög upp bakom honom, bredde ut armarna och snabbare än självaste fantomen greppade jag honom runt hans axlar, lyfte upp honom och juckade honom i ryggen. Detta följdes av en snabb armbåge i magen, en skallning, en hel drös med svordomar och en fly förbannad man med nerpissade byxor.

Det var tydligen inte Ernst

Så, någon annan som misstagit en person för en annan?
Citera
2011-11-26, 18:57
Medlem
Haha men gud vilken jobbig situation det måste varit! Bäst att se för sig nästa gång
Citera
2011-11-26, 20:39
Medlem
TheJackets avatar
haha jag minns på avslutningsfesten efter 2an i gymnasiet...då gav jag bort massa öl till vad jag trodde var min polares polare...men det var visst nån random
Citera
2011-11-27, 10:10
Medlem
Uninteresteds avatar
Hoppade upp i famnen på en kvinna jag trodde var min moster på ett stort varuhus när jag var i 10 årsåldern, det var inte min moster
Citera
2011-11-27, 13:27
Medlem
Devochkas avatar
Vet inte riktigt hur gammal jag var, kanske runt 6-8 år. Men i alla fall så gick jag och höll handen med pappa (tror det var på malmöfestivalen) så att han delvis inte skulle bli av med mig..jag är rätt så tankspridd osv..

Men nyfiken som jag är gick jag gärna själv emellanåt och kikade runt..för att sedan gå med pappa igen. Helt plötsligt på andra sidan gatan ser jag min pappa stå och skratta åt mig. Till min förskräckelse upptäcker jag då att jag går och håller i en helt okänd mans hand, som jag misstagit för pappa. Förvirrat snubblar jag fram till pappa som inte kan sluta skratta åt mitt misstag. Kan inte riktigt minnas hur länge handhållandet pågick, men det var nog ett par metrar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in