2011-11-25, 22:55
Medlem
Jag är kille och är extremt oerfaren med tjejer. Har tidigare varit på gång med några enstaka men det har som mest lett till kramar och enkla pussar. Nu känns det däremot som om turen har vänt. Träffade en tjej på en fest och vi kysstes. Vi har väl träffats lite sen dess och hon verkar gillar mig. Men grejen är den att jag inte vågar öppna upp munnen och kyssas med tungan när vi håller på. Hon verkar vilja det, så det är inget problem, men det är själva grejen att jag aldrig har gjort det som gör mig rädd och jag har inte en jävla aning om hur jag ska röra tungan (eller läpparna för den delen heller). När jag googlar runt så står det oftast beskrivet på diverse dejting-självhjälps-sidor hur man ska göra för att komma till själva kyssen, men sen när man väl ska kyssas så verkar det som om det är något som alla människor automatiskt vet hur man gör. Men inte jag. Hur fan gör man?

Och ja, jag är över 18, tragiskt nog.
Citera
2011-11-25, 22:58
Medlem
Du rör vid och runt om hennes tunga med din tunga helt enkelt, sen kan du ju dra din tunga runt hennes läppar också men inte allt för ofta, allt handlar om att göra det den andra minst förväntar sig, de ska inte behöva va svårare än så.

När det sen blir i sync så flyter det på bra.
Senast redigerad av TheKey 2011-11-25 kl. 23:00.
Citera
2011-11-25, 23:01
Bannlyst
Var avslappnad, gå från pussläget sakta och stick in tungan, masera hennes med den och virvla runt med den. Du kan ju fegköra också och låta henne "föra" stick in tungan och se hur hon gör, svara med samma sak.

Alla kysser olika och det blir olika varje gång.
Citera
2011-11-25, 23:02
Medlem
vågaifrågasättas avatar
Du är HUR gammal??

Jag hoppas innerligen att du inte är 43, kör buss och bor hemma hos din mamma, för då måste jag tyvärr kräkas. )

Annars rekommenderar jag en till synes outtömmlig källa av information kallad INTERNET, och många av deras sök-motorer......Google är en av dom.

Annars gör som Stonegarden säger, och tänk på att det finns inget "rätt eller fel" huvudsaken är att det känns bra.
Senast redigerad av vågaifrågasätta 2011-11-25 kl. 23:04.
Citera
2011-11-25, 23:04
Bannlyst
Du har fått råd här om tungkyss, när det förhoppningsvis i framtiden kommer till fittslick så gör du ungefär samma sak, men motpartens tunga kommer med säkerhet att saknas då
Citera
2011-11-25, 23:06
Medlem
In med tungan och låt dig rulla runt med hennes. Svårare än så behöver det inte vara. Kanske ett konstigt test men hade en äldre kompis som vid låg ålder gav mig tipset att "strula" med mitt armveck. Detta har faktiskt hjälpt mig. Så upp med armvecket om låt tungan leka där
Citera
2011-11-25, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
In med tungan och låt dig rulla runt med hennes. Svårare än så behöver det inte vara. Kanske ett konstigt test men hade en äldre kompis som vid låg ålder gav mig tipset att "strula" med mitt armveck. Detta har faktiskt hjälpt mig. Så upp med armvecket om låt tungan leka där
Mycket bra träning kan även användas för övning när det blir dax för ett annat ställe
Citera
2011-11-25, 23:24
Medlem
Chokladpojkens avatar
In med tungan i munnen, sen följ dina instinkter! Hur lätt som helst!
Citera
2011-11-25, 23:25
Medlem
Riddarhusets avatar
Om det inte är i själva sexakten bör du inte greja för mycket med tungan.
ta det lugnt och låt din tunga föpriktigt känna på hennes.

Pröva att gör det mer djupare om du känner att hon är med.

Grova tungkyssar gör man väl bara när man är full eller innan sexet när båda är rejält kåta.
Finns absolut inga krav från tjejer på detta i de förta stegen.
Citera
2011-11-25, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redig009
Mycket bra träning kan även användas för övning när det blir dax för ett annat ställe
Haha precis! Snackar vi om dom regionerna så kan jag rekommendera att testa armvecket i duschen
Citera
2011-11-25, 23:29
Medlem
RunWhenImdones avatar
Du behöver inte oroa dig.. De flesta killar jag har tungkyssts med har varit hemska på det.

Tips är dock, tryck inte in din tunga rakt fram bara och låt den vara där som en död fisk. För in den försiktigt och rör om vid sidorna också! Var inte för snabb, och utforska inte allt för djupt med tungan, då tenderar man att knocka med tänderna.

Om du är osäker, börja försiktigt
Citera
2011-11-25, 23:45
Medlem
måste bara tillägga en sak, att kyssas handlar om "samarbete", så freestyla inte! och ingen visp, lagom är bäst och känn efter vad hon gör så (:
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in