Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-11-25, 21:30
Medlem
Min flickvän och jag är två väldigt envisa personer och framförallt så är vi båda väldigt dåliga förlorare. Om vi har en diskussion där vi tycker olika så ger ingen av oss med sig.. spelar ingen roll om man inser att man har fel. Varken hon eller jag skulle någonsin erkänna våra misstag.

I alla fall så sa hon här om dagen att jag aldrig gör saker som jag lovat henne att göra.
Självklart menar hon då inte dödsviktiga saker utan mer saker som att städa eller att handla.
Jag tänker efter ett tag och inser att hon kanske har rätt. Men envis som jag är så säger jag såklart emot och drar igång ett mindre ordkrig.

Det slutade med att jag skulle få bevisa att jag hade rätt. Min uppgift blev att inhandla massageolja dagen efter. Dealen var att om jag inte gjorde det eller att köpte den en dag försent så skulle straffet bli 3 veckor utan sex. Hade jag rätt fick jag helt enkelt behålla min stolthet.

Ni kan ju gissa hur det gick. Jag köpte oljan en dag för sent.

Nu har jag avverkat 8 dagar av mitt straff. 8 dagar utan stolthet och med en pung som är på bristningsgränsen

Snälla flashback. Hur ska jag övertala min flickvän till att bryta straffet? Står fan inte ut längre.
Citera
2011-11-25, 21:33
Medlem
Vafan, in på dass med dig och dra en runk. Det finns ju folk som går utan sex bra mycket längre tid än 8 dagar utan att gå under.
Citera
2011-11-25, 21:34
Medlem
Brunsass avatar
I din situation skulle jag dra min kuk fram och tillbaka, det funkar..
Citera
2011-11-25, 21:34
Bannlyst
Vilken nolla du är.
Citera
2011-11-25, 21:37
Medlem
Charlatanens avatar
Vill du verkligen avbryta straffet? Det framstår mer som att du gillar att bli hunsad. Ska du ha på dig nätstrumpor och läppstift under dessa veckor också? Kanske läge att be din dominatrix att spänna på sin strap-on och knulla bort dessa olydiga tankar du har?
Citera
2011-11-25, 21:38
Medlem
skazzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caper
Vafan, in på dass med dig och dra en runk. Det finns ju folk som går utan sex bra mycket längre tid än 8 dagar utan att gå under.
+1
Citera
2011-11-25, 21:40
Medlem
TheKickss avatar
Det är väl bara att runka som en normal kille...
Men nu till den stora frågan: Varför köpte du oljan en dag för sent?
Citera
2011-11-25, 21:41
Medlem
Turist i tidens avatar
Ammen...tänk vilket sex det blir om ett par veckor...
Citera
2011-11-25, 21:45
Medlem
tzjs avatar
Verkar ju vara en rolig flickvän.

Hon har inga behov själv eller?
Citera
2011-11-25, 21:55
Medlem
aquoss avatar
Runka som vilken vanlig jävel som hällst! Själv har jag inte haft sex på 18 år

DEN DU!
Citera
2011-11-25, 22:26
Medlem
Skägg-Krales avatar
Tråden borde vän handlat om att din tjej inte bryr sig om dig och inte vil ha sex med dig?

Antagligen så ligger hon med nån jävla mäklare eller nåt sånt.
Citera
2011-11-25, 22:45
Medlem
Grainger-13s avatar
Ojoj! Vilket läge!

Ta det som en man. Inget sex på 3 veckor, då får det bli mottot.

Vad jag hade gjort är att reta henne. Jag hade överöst henne med kyssar, omtanke, massage, gulliga sms, romantiska middagar, hångelsessioner, lite allmänt oskyldigt prat om sex, allt som skulle kunna få henne att bli lite pilsk helt enkelt, du vet nog vilka knappar du ska trycka på. Måhända kanske handla, tvätta eller what ever, allt är tillåtet.

Det som är det viktigaste här nu är att om hon blir så där lagom pilsk och vill leka "gömma prinskorven" så ska du bara helt enkelt hänvisa till att du inte får ha sex efter eran vadslagning. Spelar liksom ingen roll vad hon säger eller gör. Stå på dig, inget sex under tre veckor.

En kvinna som vill ha sex och nekas det genomgår ett mindre helvete. De flesta tjejer tar ett nej väldigt väldigt dåligt.
Vi grabbar, klarar av det utan större besvär. Om det blir för jobbigt ruska tupp och tänk på hur kul det kommer att bli när "gömma prinskorven" är tillbaka på menyn.

EDIT: Glömde, du kan säkert med stor framgång använda dig av sexsms oxo, även om du inte gjort det tidigare. Allt är tillåtet. Skicka sms med målande beskrivningar vad som kommer hända när de 3 veckorna har gått, helst när hon befinner sig på jobbet/skolan.
Senast redigerad av Grainger-13 2011-11-25 kl. 22:50.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in