• 1
  • 2
2005-01-07, 09:23
Medlem
ohaimes avatar
Sommarklubben var bra i onsdags. Aquabar är tydligen sålt och kör därför någon slags bartömning ikväll. Obegränsad och valfri dryck för den som lägger 400 kr.

LOKET,

Är det anledningen till att du inte brukar komma in, eller?
Citera
2005-01-07, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kenneth_k
När jag går ut blir det mest krogarna kring möllan. Golden, Mascot, Ölkaféet etc. Billiga priser och ett klientel som oftast är rätt sjysst. Någon nämde Bindi, a.k.a Yindi. Hehe... det väcker minnen. Vilket jävla ställe det var alltså.

Jag är väl egentligen inte så mycket för klubbar men jag kan nämna några:
Chokladfabriken - Hyfsat ställe. Verkar rätt hypat just nu.
Tunneln - Helt okej om man har stålar.
KB - Rätt bra röj.
Klubb Crush - Bra musik, gott om indiebrudar.
Etage - Halvkul ibland.

Säger någon Aqua Bar så blir det stryk

Yindi skojar du. Jag har nästan mardrömar om det stället. Jag har varit där en gång för att en tjej ville dit (hon tycke det var ett bra ställe). Det måste nog vara det sämsta stället jag varit på. Skumma tapeter, bord stolar mm sen fick man burköl sort guld tror jag.
Det finns dock en helt ok svartklubb vid karlskronaplan de har öppet till 7 tror jag
När jag var där fanns det några från irland mm träffade en tjej när jag var ute så jag följde med henne dit, men sen började hon snacka med andra där så det hände inget mer (mellan henne och mig)
Citera
2005-01-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oberheimer
Yindi skojar du. Jag har nästan mardrömar om det stället. Jag har varit där en gång för att en tjej ville dit (hon tycke det var ett bra ställe). Det måste nog vara det sämsta stället jag varit på. Skumma tapeter, bord stolar mm sen fick man burköl sort guld tror jag.
Det finns dock en helt ok svartklubb vid karlskronaplan de har öppet till 7 tror jag
När jag var där fanns det några från irland mm träffade en tjej när jag var ute så jag följde med henne dit, men sen började hon snacka med andra där så det hände inget mer (mellan henne och mig)
Nu menade jag iofs inte att det var positiva minnen. Maken till sunk har jag nog inte varit med om någon annanstans. Gubben som stod i "baren" och krängde smuggelöl och tafsade på småtjejer, väggar som måste ha målats av någon som sneat på lsd, ett klientel som bestod av kulturslödder och alkisgubbar... jösses. Men det hände dock att man hamnade där efter stängningsdags på de vanliga ställena.
Stället på Karlskronaplan är väl ok, fast rätt sunkigt ändå... men man kanske inte ska vänta sig så mycket mer av svartpubbar.
Citera
2005-01-08, 03:56
Medlem
Mr Blondes avatar
Ja, det finns en del att vraka i ändå... Sommarklubben har jag dock aldrig varit på, men hört att det ska vara bra. Angående kön till etage: Vad är grejen, ska man behöva dra efter sportnytt för att komma in eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in