har samma problem på andra sidan landet. Min läkare sa att vi fick förbereda oss att stesolid kommer att försvinna helt:O jag fick välja mellan lite olika psykos skit som substitut, nozinan, seroquel, propavan osv eller en mindre extra dos xanor som jag vanligtvis har till dagtid. det var det eller ingenting alls jag fick välja nu i väntan på om stess kommer tillbaka
kolla om inte din läkaren själv kan ringa och beställa/reservera medicinen åt dig. det gjorde dom åt mig ett tillfälle, går inte nu längre men din läkare kan ju ha den möjligheten än. Malmö är en betydligt större stad,fler sjukhus och apotek.
fick först flera sobril uttag, efter 2 veckors klagan på 0 effekt och att den inte har den muskelavslappnade egenskapen som är viktigast. vilket sköterskorna förstod helt och sa rakt ut att sobril är värdelöst i jämförelse..
men dom ringde upp efter någon dag och då hade läkaren själv ringt och beställt och reserverat stesolid åt mig istället för apotek.
pratade med en apotekare igår om just detta ifall jag skulle försöka förnya nått uttag till. men dom hade några burkar sen hade dom beställnings stopp. sjukhusen är allt restbokat. vettefan vad man ska kunna ersätta den med,jag själv har dom som sömnmedicin för djupare sömn och inte vakna stel som en kommunrevisor.. med tur finns det fler substitut för andra syften.