2011-11-23, 19:41
Medlem
Christopher.s avatar
Hallå. Jag undrar om det finns någon luftfräschare eller dylik produkt som man kan plugga in i eluttaget för att få en konstant fräsch lukt i hemmet. Tycker mig ha sett dessa produkter utomlands på hotell och dylikt men jag kanske är ute och cyklar nu.
Citera
2011-11-23, 22:10
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Hallå. Jag undrar om det finns
dylik produkt
plugga in i eluttaget för att få
en konstant
fräsch lukt
Tycker mig ha sett dessa produkter
och dylikt men
ute och cyklar nu.

Ja!

Det finns attiraljer som avsöndrar doft att plugga in i vägguttaget. Hej Basalorum! Amorina säljer en sådan till ett bra pris. Eller hur? Så här skriver Amorina om sin produkt: Plugga in den elektriska luftfräscharen i eluttaget och sprid ljuvlig doft i rummet. Eller hur?

Ja! Hej Basalorum!

Nu undrar förstås jag och andra registrerade användare varför du behöver en maskin som utsöndrar väldoftande ångor och dunster i din bostad. Eller hur? Ofta drar man sig för att ta fram damsugare och putslappar och ge bostaden en ordentlig genomgång som folk hade tid med förr i tiden. Eller hur? Nuförtiden (Hej Basalorum!) så vill folk bara ha och ha hela tiden, utan att komma med en motprestation. Hej Basalorum! Det ska vara rent och dofta angenämt utan att man vill lägga manken till. Eller hur?

Ja!

Om du nu har en ohygienisk situation i din bostad så hjälper det bättre att med såpa och skurborste bearbeta de värst drabbade ställena. Hej Basalorum! Gå ner på knä och gnugga bort de områden som ger upphov till dålig odör. I bland hjälper det att ställa skor, sandaler och bottiner utanför dörren. Att byta sockor ett par gånger i veckan kan också hjälpa. Eller hur?

Ja!

Om du vill ställa ut skorna i trappuppgången så be kommungubbarna (Hej Basalorum!) i bostadsområdet där du bor om en bit nålfiltsmatta att ställa dem på så att du inte smutsar ner i onödan. Nålfiltsmatta har kommunen ofta lagrat i förråden från idrottshallar som fått nytt golv.

Ja!
Citera
2011-11-23, 22:23
Medlem
Snurrens avatar
Hemma hos oss luktar det inte illa på något vis, men nyligen köpte jag en vas med parfym och träpinnar i som ska reglera doften. Det är 3 veckor sedan och doften är jättegod och lagom, inte för stark. Den kommer säkert hålla minst lika lång tid till...
Citera
2011-11-23, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bukfetma
massa text
Dåre!

För vet jag att det fanns någon vit sak, som man pluggade in i vägguttaget. Det var ett doftblock inuti den.
Senast redigerad av Bravo83 2011-11-23 kl. 23:19.
Citera
2011-11-23, 23:45
Medlem
Bukfetmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Det var ett doftblock inuti den.

Ja?

Det är ju för fasiken det han menar! Eller hur? Ett doftblock. Hej Basalorum! Anledningen till att doftblocket ska kopplas in i ett vägguttag är ju för att värma doftblocket till en beskedlig temperatur så att det börjar ånga.

Ja! He Basalorum!

Det är väl för fasiken ingen mening att koppla in någonting i ett vägguttag om man inte vill åt energin som finns där inne. Eller hur?

Ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in