2011-11-22, 23:26
Medlem
Hej!

Har installerat Windows 7 64bits Ultimate via bootcamp (Har Lion 10.7) fr ett tag sedan och har gtt bra fram tills idag nr den hamna i backen, dock utan ngra synbara skador (de tog mina hrlurar ). D slutade mina Hj ljus-styrka etc. att fungera... rebootade och fortfarande samma problem sjlva knapparna fungerar och man kan f F1-F12 men inte deras "funktioner". Har provat att hlla in fn-knappen och utan, byta instllningar i bootcamp (Use F1, F2, etc, keys as standrad function keys /.../) och alla olika kombinationer. Ngon som vet hur man gr fr att f dem att fungera som vanligt igen?

Flytta trden om felplacerad eller s nskas...

Edit: Har fr mig att det brukar vara ngon ikon nere till hger (taskbaren) inte heller ngon process som ser ut att ha med det att gra enda "apple" processerna igng r AppleOSSMgr och AppleTimeSrv.
Senast redigerad av vakashi 2011-11-22 kl. 23:39. Anledning: Tillgg
Citera
2011-11-25, 19:13
Medlem
Har nu lst skiten efter ngt skit s var inte sjlva processen igng och inte heller med p "startup-listan" i msconfig. Allt fixade sig efter att ha klickat p program filen i C:\Program Files\Boot Camp . Dock otroligt att endast en till har stt p detta problem (vad jag har hittat...) och detta fr ca 2 r sedan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in