2005-01-17, 15:32
Medlem
Cockstars avatar
Det handlar helt enkelt om att Göran Persson får chefa henne hur han vill, hon låter sig styras till höger och vänster. Rövslickeri belönas med att man får stanna i "toppen" i det socialdemokratiska partiet. Hon är dessutom en perfekt scapegoat, hon står lydigt kvar och tar smällarna när ännu ett misstag begåtts.
Citera
2005-01-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valnir
Hur många ministerposter har hon haft egentligen? Igår såg jag på TV att hon var "samhälssbyggnadsminister"? Aldrig nånsin hört att vi haft en sån tidigare.

Hon är uppenbarligen så inkompetent att man ger henne en ny ministerbefattning varje månad.

AHHHH!! Blir så jävla förbannad på att hon tillåts fortsätta jobba!! Fyfan vad jag kräks på idioten

Om jag inte missat något så blir det
i tur och ordning sedan 1990 (en del ministerposter innehades samtidigt):

arbetsmarknadsminister
jämställdhetsminister
vice statsminister
idrottsminister
småföretagarminister
regionalpolitisk minister
transportminister
estoniaminister
demokratiminister
integrationsminister
jämställdhetsminister
samhällsbyggnadsminister
Citera
2005-01-18, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hassesvens
Och var ska utrikesministern bo? i utlandet?
Skolministern i en aula?
Finansministern?

Öhhh

Mona hyllar ju hela tiden det "mångkulturella samhället". Då är
det väl ironiskt då att hon konsekvent vägrar att själv bo i det.

Frågan är ju: Vem skall integrera araberna och vilka barn skall
integrera arabernas barn?

Carlberg fick ju frågan i TV om han inte ville flytta ut till en förort
från det vita Kungsholmen där han nu bor. Han såg ut som han
fått en elstöt och ansåg blixtsnabbt "att det var helt fel väg att gå".

Vem anser då eliten skall bo i förorterna och sköta integrationsarbetet?
Jo, ANDRA, INTE dom. Inte DERAS barn.
Citera
2005-01-18, 22:44
Medlem
Asjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
ja, i duvnäs utskog. en rolig grej med hennes familj är att när hennes dotter skulle välja gymnasie skola så valde hon inte det som låg närmast, utan Saltsjöbadens Samskola, en anrik skola med en majoritet av barn från högborgerliga familjer. efter ett par månader valde dottern dock att byta till nacka gymnasium, men anledningen till att hon bytte var inte att hon blev mobbad på grund av sin misslyckade mamma, utan för att hon hade ett välgrundat rykte om sig att ligga med invandrare

Här finns en bild på yngsta dottern för de som är intresserade

http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,342084,00.html
Citera
2005-01-19, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asjon
Här finns en bild på yngsta dottern för de som är intresserade

http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,342084,00.html

Blabla i betrakratens ögon osvosv men hon var till och med mindre atraktiv än sin rödtjuts pimplande mor.
Citera
2005-12-22, 06:44
Medlem
Mona Sahlin på dekis ?

Har hört att hon skulle vara rejält av banan. Hon har ju inte synts på länge i media så det ligger kanske nåt i det !
Citera
2005-12-22, 06:54
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ärtank
Har hört att hon skulle vara rejält av banan. Hon har ju inte synts på länge i media så det ligger kanske nåt i det !
Senaste förslaget från samhällsrivarministern är att chockhöja hyrorna i nyproduktionen.Så nog sjutton är hon fortfarande på humör att jävlasd med medborgarna.
Citera
2005-12-22, 08:47
Medlem
Det ser ganska tunt ut i kalendern.

Tjaa...från 14 dec. finns ingenting.

http://www.regeringen.se/sb/d/1848/dateMode/week/date/051212

Hon är väl dessutom numera tämligen ointressant för seriös media. Väntar kanske på en landshövdingepost? G.P kanske har varslat om en ombildning av regeringen inför valet? G.P är nog så pass förståndig att han inser att Mona är ett förbrukat och ett helt omöjligt kort inför valrörelsen.
Citera
2005-12-22, 08:55
Medlem
Jag är också intresserad av lite privat skvaller om henne. Att hon är en missbrukspersonlighet är
ju ganska tydligt. Har det måhända börjat spåra ur rejält?
Citera
2005-12-22, 09:36
Medlem
Tant Sahlin

tränar på samma Gym som jag gör. Träffade henne i går kväll o hon ser inte ut som någon på deken. Därimot har hon ett dans steg som inte är bra.

Tänkte be henne att montera min parabol. Hon tycker ju att alla ska få hänga sin parabol utanför sitt fönster så att de kan följa upp vad som händer i sina hemländer.
Citera
2005-12-22, 09:52
Medlem
Tror tanten mår prima...

Citat:
Ursprungligen postat av ref
tränar på samma Gym som jag gör. Träffade henne i går kväll o hon ser inte ut som någon på deken. Därimot har hon ett dans steg som inte är bra.

Tänkte be henne att montera min parabol. Hon tycker ju att alla ska få hänga sin parabol utanför sitt fönster så att de kan följa upp vad som händer i sina hemländer.

Hon håller nog på att distansera sig från multikultifrågorna tror jag, det var hennes profilfråga på 90-talet.
Citera
2005-12-22, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan2
Jag är också intresserad av lite privat skvaller om henne. Att hon är en missbrukspersonlighet är
ju ganska tydligt. Har det måhända börjat spåra ur rejält?
Hennes man (Bosse) sägs vara spelmissbrukare. Han antas vara orsaken till tobleroneaffären.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in