Citat:
Ursprungligen postat av
TernFis
Alla 10 menar du? Du var ju utan lön 2 månader för du var ju utan körkort?
Det är ju därför du är så otillförlitlig hela tiden för där är ju något som inte stämmer hela tiden och du har ett konstigt svar på allt! Typ årsinkomsten stämmer inte för du var utan körkort, Löneprogrammet fattar inte att det är efterskott eller att din åkare har varken stämpel eller brevpapper som är ett tvång hos bankerna! Har själv fått lämna in ett nytt intyg till min bank eftersom det saknade stämpel och brevpapper!
Om det nu stämmer att du har en årsinkomst på närmre 500 000 tusen om året som taxichaufför, grattis!
Vadå alla 10? Jag kan inte fatta att du tycker jag är otillförlitlig, jag kan inte se att jag uppgett felaktiga uppgifter någonstans? Vad är det som inte stämmer? Vart fick du 500 tusen ifrån, jag länkade till inkomst deklarationen och där står det att jag tjänade 405 000 i årsinkomst.
Löneprogrammet förstår inte att man tjänat in lönen en månad tidigare, vad är det för konstigt med det?
Ok, jag inser att det spelar ingen roll om jag skulle scanna in 12 lönespecar och samtidigt matcha dom mot skärmdump från internet banken, där det framgår att jag fått pengarna inbetalt på kontot. Ni skulle ändå inte tro mig.
Det arbetsgivare intyget jag länkade till fungerade alldeles utmärkt när jag sökte lägenhet hos svenska bostäder. Men för att övertyga en blivande taxi chaffis räckte det tydligen inte.
Jag är inte den enda tsab chaffisen som blivit anklagad för att vara en lögnare i den här tråden. Jag kan garantera att alla tsab chaffisar som är lite på hugget och har en viss analytisk förmförmåga, utan problem körde in 100k per månad förra året. I år är det sämre, jag gissar att jag kommer landa på 95k i snitt i år.