2005-07-27, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
hmm, ingen som vill låna ut sin key lite så jag kan spela?

Känner det mycket onödigt att köpa spelet för 500 spänn om jag ändå tröttnar efter 2 dar igen...

det går väl att spela på olika servrar med samma key, eller går det inte ens vara inne på kontot för bägge två med samma key?

Fan vad snålt, 190 spänn är väl inga pengar. Du sa innan att brodern inte var hemma så jag antar att du går i skolan och bor hemma så 190kr borde inte var något problem.
2005-07-27, 23:54
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Fan vad snålt, 190 spänn är väl inga pengar. Du sa innan att brodern inte var hemma så jag antar att du går i skolan och bor hemma så 190kr borde inte var något problem.
Du antar kanske rätt...

Men det hela var ju så att 190:- till ett spel som jag ändå kommer tröttna på igen.. Ja, jag är sån. Jag tröttnar snabbt på spel.

jag klarar mig nog tillräckligt på de gånger jag kommer in med mitt nerladdade spel och knäckta nyckel...
2005-07-28, 04:02
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Du antar kanske rätt...

Men det hela var ju så att 190:- till ett spel som jag ändå kommer tröttna på igen.. Ja, jag är sån. Jag tröttnar snabbt på spel.

jag klarar mig nog tillräckligt på de gånger jag kommer in med mitt nerladdade spel och knäckta nyckel...

Du kommer garanterat att vela mellan att köpa eller inte köpa skiten.
Så!!! Köp det. Några hundringar kan det väl vara värt?
2005-07-28, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Du kommer garanterat att vela mellan att köpa eller inte köpa skiten.
Så!!! Köp det. 400:- px kan det väl vara värt?

Hrmm?

Varför skule han lägga ut dubbelt så mycket som han behöver?
2005-07-28, 11:54
Bannlyst
Jag har inte läst ett skit i tråden, men fungerar detta med BF2 BRA OCH LAGGFRITT PÅ BRA GRAFIK?

Setup 1:

ATI Radeon X850XT 256MB PCI-E
Intel 3.0ghz
1024mb ram

Setup 2:

Nvidia GeForce 6800GT 256MB Golden Sample AGP
AMD 3200+
1024mb ram
2005-07-28, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Jag har inte läst ett skit i tråden, men fungerar detta med BF2 BRA OCH LAGGFRITT PÅ BRA GRAFIK?

Setup 1:

ATI Radeon X850XT 256MB PCI-E
Intel 3.0ghz
1024mb ram

Setup 2:

Nvidia GeForce 6800GT 256MB Golden Sample AGP
AMD 3200+
1024mb ram

Dum fråga, svar ja.
2005-07-28, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Dum fråga, svar ja.
Vadå dum fråga? Frågan var om det rullar på BRA grafik (läs högsta). Det är inte alls så självklart att det gör det.
2005-07-28, 14:45
Medlem
Jag funderar på att uppgradera till 2gig ram, ocg jag undrar om jag kan köpa en 1024 stick och sätta brevid mina 2 512. Jag har bara tre platser.
2005-07-28, 20:27
Medlem
TuXIs avatar
Jag undrar hur deras cdkey-system funkar egentligen... Ibland kan jag köra hur bra som helst, på flera rankade servrar... Ibland står det att nyckeln är upptagen på varende en..

Undra hur dom har koll på detta egentligen.. det borde ju vara lätt eftersom dom har en Kontoserver.
2005-07-29, 09:57
Medlem
Cobra Styles avatar
Var en stark anhängare till spela Delta Force 1-3 tidigare på nätet , är detta lika roligt eller extremt mycket bättre ? Spelat CS mest på senaste .

Har inte riktigt fattat grejen , med alla tanks , helikoptrar ,jetplan mm blir inte spelet väldigt ojämnt då ? Jagmenar , springa med en M16 och möta en stridsvagn blir ju inte så kul , eller sitta i en stridsvagn och ett jetplan blåser över o lägger en bombmatta på en ?

Förklara gärna ?

Kan man vara flera i fordonen ? Typ en som kör och en som skjuter ? Finns det trupphelikoptrar så man kan ladda in en hel grupp och flyga runt FI och ta dem i ryggen ?

Hur länge spelar man ? Om man dör måsta man vänta tills alla dött som i CS och så startar allt om ell. är det som D.Force att man spawnar i "vårt" läger när man dött och man bara kan fortsätta o kriga .

Spelar det stor roll vilken skill man väljer ? Tex om jag inte väljer heavyweapons kan jag fortfarande skjuta tunga vapen ?!?!

Hur ofta byts kartorna ? Är de stora ?

Är det värt att köpa ell. funkar det med nedtankat !?!?

Oj det blev många frågor . Ngn som har nga minuter att slå ihjäl ?
2005-07-29, 10:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Style
Var en stark anhängare till spela Delta Force 1-3 tidigare på nätet , är detta lika roligt eller extremt mycket bättre ? Spelat CS mest på senaste .

Har inte riktigt fattat grejen , med alla tanks , helikoptrar ,jetplan mm blir inte spelet väldigt ojämnt då ? Jagmenar , springa med en M16 och möta en stridsvagn blir ju inte så kul , eller sitta i en stridsvagn och ett jetplan blåser över o lägger en bombmatta på en ?

Förklara gärna ?

Kan man vara flera i fordonen ? Typ en som kör och en som skjuter ? Finns det trupphelikoptrar så man kan ladda in en hel grupp och flyga runt FI och ta dem i ryggen ?

Hur länge spelar man ? Om man dör måsta man vänta tills alla dött som i CS och så startar allt om ell. är det som D.Force att man spawnar i "vårt" läger när man dött och man bara kan fortsätta o kriga .

Spelar det stor roll vilken skill man väljer ? Tex om jag inte väljer heavyweapons kan jag fortfarande skjuta tunga vapen ?!?!

Hur ofta byts kartorna ? Är de stora ?

Är det värt att köpa ell. funkar det med nedtankat !?!?

Oj det blev många frågor . Ngn som har nga minuter att slå ihjäl ?

Battlefield2 Demo
2005-07-29, 10:16
Medlem
Cobra Styles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Battlefield2 Demo

Tack för länken , men det tar hundra år att tanka ner den med min jobbuppkoppling .

Ingen som orkar svara på lite frågor ?

Kom på en till . Är det jättesvårt att flyga plan/helikopter ? Är det lätt som gamla Comanche-spelen eller svårt som flygsimulator-spel ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in