2005-07-05, 11:03
Medlem
Kan jag verkligen vara så kass ???

Jag har bara 300 poäng, ändå springer jag röven av mig för att stötta commandern och gruppen, snittar ungfär 10-12 kills per runda....

Vad gör jag för fel ???
2005-07-05, 11:47
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man iblan´d
Kan jag verkligen vara så kass ???

Jag har bara 300 poäng, ändå springer jag röven av mig för att stötta commandern och gruppen, snittar ungfär 10-12 kills per runda....

Vad gör jag för fel ???

Övning ger färdighet min vän!
2005-07-05, 12:31
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danibanani420
helloj ja ladda ner dedär spelet men ja kan inte körra online? måste tydligen ha en fräsh cd key, eller kan man fixa på någt annat sätt? möjligen
Vad händer när du försöker connecta till en crackad server då?
2005-07-05, 13:32
Medlem
techno_the_kings avatar
har nog kommit på varför spelet segar för min del ,när jag gick in på kontrollpanelen å valde prestanda å underhåll så fanns inte graffekortet med där vikket det alltid har funnits,kan nog ha att göra med att datorn förut gnällde om att graffekortet fick för lite ström för ett tag sen,,får väl skruva isär skiten å kollat
2005-07-05, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Övning ger färdighet min vän!

Jahaa, det är så det är
2005-07-05, 16:10
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man iblan´d
Jahaa, det är så det är

Glöm inte att ta flaggor, ger bra med poäng. Även att återuppliva folk.
En höjdare är även att lira som Commander...om du är duktig på det vill säga.
Om ditt lag vinner får du i så fall dubbla poängen!!!
2005-07-05, 20:05
Medlem
danibanani420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Vad händer när du försöker connecta till en crackad server då?
crackad ? hur hittar man dom? snarare hur ser man att den är crackad när man skall conecta till den?
2005-07-05, 20:42
Medlem
Samma fittiga barn admins pa vissa servrar, blev utsparkad 2 ggr (olika servers) pa grund av att jag antagligen dodade admins for manga ggr, vette fan men jag i en tank ar en killing machine, tar ner 2-3 tanks sjalv och en bunt personer. Och inte att gloma, jag och assult vapnet M4....varre killing machine det finns inget battre vapen an M4\granatkastare vapen MYCKET battre an sniper gevaret med ett skott i taget. En av servrarna var datorhandel.com's server, vet inte ifall det ar sjalva affaren som kor servern eller nagon har kopt nagon service fran dem. Ifall det ar datorhandel.com som kor den ar jag INTE forvarnad att jag blev kickad dar for dom ar SVIN och nagon skulle satta dom i konka fortare en kvickt.

Och nej, jag gjorde inga TK eller nagon omrostning for att jag skulle bli kickad. Fann mig bara ute ur servern och med skylten dar det sajer att nagon admin har kickat mig eller jag har for manga TK. BF2 borjar likna CS och det ar inte bra.

(edit)
Kollade datorhandel.com hemsida och det star inget om att dom hyr ut rankened BF2 servers sa det ar nog bara en billig reklampelare, dom har fatt sa mycket SKIT det senaste tiden sa det lar inte hjalpa dom ett skit. Hoppas att dom gar in konkurs och alla ansvariga blir betalningskyldiga till nagon bank restent av deras liv.
2005-07-05, 22:55
Medlem
Agent Coopers avatar
Kolla nöttern som ligger 1:a och 2:a på den totala rankingen! Undrar hur det kommer sig? KIKA HÄR!
2005-07-05, 23:43
Medlem
TuXIs avatar
Hahahaha..

Så min bror kom på att jag och han skulle köra för att han skulle stiga i rang..
iofs har vi inte gjort det.. så ni kan vara lugna.
2005-07-06, 18:39
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuXI
Hahahaha..

Så min bror kom på att jag och han skulle köra för att han skulle stiga i rang..
iofs har vi inte gjort det.. så ni kan vara lugna.

Hmmmmmm. Ska hålla ett öga på dig o dina stats Tuxi!
2005-07-06, 19:06
Medlem
Fågelfenixs avatar
Vill ni ha teamwork ska ni lira på tactical gamers servrar, hög ping men det går ann. Lirade där igår och oj vad mycket order man blev tvungen att skicka för att hålla flaggorna. Där var användandet av squads väldigt seriöst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in