2005-01-26, 16:39
Medlem
fy fan vad trist.... sitta inne och spela hela sommaren
2005-01-26, 20:57
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Gött då hinner man uppgradera datorn tills dess, eftersom det lär behövas en monsterdator utan dess like för att köra BF2"

tydligen inte!

Citat:
Vilka systemkrav kommer det att vara?
Det är inte helt klart än, men räkna med 2.5Ghz/512mb RAM och ett kort som stödjer shadermodel 1.4

I.o.f.s. så nämner väl de som vanligt minimum minimum för att alla ska luras att köpa det.
2005-01-26, 22:02
Medlem
blueCommands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Gött då hinner man uppgradera datorn tills dess, eftersom det lär behövas en monsterdator utan dess like för att köra BF2"

Normalt sätt så klarar du dig med "någonlunda" dator, även för nyare spel.
Andledingen till detta är att utvecklare inte lägger in nya saker om 70% inte kan använda det. Nu vet jag ju inte om du satt på en P120MHz innan och tycker 800MHz är monster dator, men jag skulle inte tro det :P
2005-02-02, 22:32
Medlem
Agent Coopers avatar
http://files.ea.com/downloads/eagame...play_01_hi.mov

Riktigt cool helikopter film!
2005-02-03, 12:52
Medlem
Ninjakossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
I.o.f.s. så nämner väl de som vanligt minimum minimum för att alla ska luras att köpa det.

Luras? Ska inte minimum minimum vara precis så att man hjälpligt kan köra spelet med som absolut sämsta inställningarna? Eller lurar "de" dig att tro att du ska kunna köra det på fulla eller nästan fulla graphic options om du har minspec-maskinen?
2005-02-03, 18:47
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjakossan
Luras? Ska inte minimum minimum vara precis så att man hjälpligt kan köra spelet med som absolut sämsta inställningarna? Eller lurar "de" dig att tro att du ska kunna köra det på fulla eller nästan fulla graphic options om du har minspec-maskinen?

När jag köpte BF1942 hade jag precis kapacitet enligt minimum. Maken till lagg och seghet har jag sällan skådat!
2005-02-04, 15:18
Medlem
Gordon Gekkos avatar
Ny Battlefield 2-film släppt:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/...2_video_04.mov
2005-02-04, 18:02
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Gekko
Ny Battlefield 2-film släppt:

http://www.fz.se/filarkiv/?file=mov/...2_video_04.mov

FAN! Nu får det komma.
2005-02-07, 22:29
Medlem
baker1s avatar
Skulle vara kul att på förhand veta hur många fps ett t.ex. Ati X850XT Platinum fixar att hosta fram! Tycker att dice kunde ge ett ungefärligt förhands smakprov om hur krävande spelet blir!
2005-02-08, 14:23
Medlem
saxat från FZ.se

"EA España: "Battlefield 2 släpps 24 juni

Enligt ännu helt obekräftade uppgifter från Electronic Arts spanska dotterbolag EA España kommer Battlefield 2 att finnas till försäljning på DVD-ROM från och med fredagen 24 juni. Tidpunkten bör dock tas för vad den är, då moderbolaget med säte i Kalifornien - ännu inte officiellt avisterat något lanseringsdatum."
2005-02-08, 15:53
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
saxat från FZ.se

"EA España: "Battlefield 2 släpps 24 juni

Enligt ännu helt obekräftade uppgifter från Electronic Arts spanska dotterbolag EA España kommer Battlefield 2 att finnas till försäljning på DVD-ROM från och med fredagen 24 juni. Tidpunkten bör dock tas för vad den är, då moderbolaget med säte i Kalifornien - ännu inte officiellt avisterat något lanseringsdatum."

Ja vad ska man tro. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge bara.
2005-02-10, 11:57
Medlem
baker1s avatar
Nu har FZ lagt ut en intervju med Dice på sin hemsida! Och man blir ju inte mindre sugen på spelet om man säger så!

http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=781

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in