2005-11-22, 14:32
Medlem
Denna fråga har väl tagits upp i tråden men orka leta .. Är BF2 så bra som de sägs? har trots allt fått 10 points i vissa tidningar.
2005-11-22, 14:41
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neozz
Denna fråga har väl tagits upp i tråden men orka leta .. Är BF2 så bra som de sägs? har trots allt fått 10 points i vissa tidningar.

Eftersom denna tråd har 140 sidor+ att spelet är relativt gammalt nu så är det nog så bra som det sägs. Jag gillar det skarpt mest pga att poängen sparas och man blir "bättre" med nya vapen. Ett grymt smart drag av dom att lägga in den detaljen som gör att jag kommer stanna minst tills jag har samtliga av mina vapen upplåsta.
2005-11-22, 14:49
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Det är den populäraste tråden i spelforumet någonsin, nästan tre gånger så populär som WoW-tråden så ja - BF2 är ett jävla bra spel, även fast jag inte testat det ännu

/Spader
2005-11-22, 15:00
Medlem
fattonys avatar
Har beställt BF 2 nu! Bättre sent än aldrig
2005-11-22, 19:31
Medlem
Golis avatar
lugnt ett klockrent spel
2005-11-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattony
Har beställt BF 2 nu! Bättre sent än aldrig

Du slapp ju lida av de värsta buggarna i alla fall. Jag anser att spelet först blev riktigt färdigt med patch 1.03 som släpptes i början av Oktober.
Dessutom finns det många fler småfixar att önska, t.ex. http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=8683
, men i stort är det bra nu.

Det värsta av allt är när jag bailar en full BH p.g.a utvecklingsstörd pilot och får TK och punish av samtliga 5 för att jag nuddar den med min kropp.
Sådant samt TK av minor hoppas jag se försvinna i nästa patch.
Ge gärna i stället t.o.m. en extra minuspoäng till de som dör av detta p.g.a. att de är: 1. Blinda 2. Idioter 3. En kombination av båda.

Edit: Men det är världens bästa spel trots allt! Men man ska aldrig vara nöjd.
2005-11-22, 20:39
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:

BF2 är det klart överlägset bästa onlinespelet. Någonsin!

Om tråden kommer upp i 200sidor får vi dra ihop ett ruggigt FB-Team och rocka loss på någon server och visa vart skåpet ska stå!
2005-11-22, 20:53
Medlem
Gothenburgers avatar
Hur många kommer att lira den nya expansionen på fredag? Sitter o tankar den nya patchen så att det skall vara klappat o klart o lira när man kommer hem från bolaget på fredag eftermiddag. Synd att man är själv hemma på fredag
2005-11-22, 20:59
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Hur många kommer att lira den nya expansionen på fredag? Sitter o tankar den nya patchen så att det skall vara klappat o klart o lira när man kommer hem från bolaget på fredag eftermiddag. Synd att man är själv hemma på fredag

ooooh! Kommer dock inte kunna spela förän på lördagen. Men jag tror det kommer vara riktigt hett. Specielt då man kommer kunna använda BF2 Special Forces upplåsta vapen på BF2 banorna.
2005-11-22, 21:24
Medlem
InkoPinkos avatar
Yes! Nu tankar jag den nya patchen, och hoppas innerligt att spelet kommer fungera den här gången!

Gör den inte det kommer jag att explodera av vrede!!!!!!!!!
2005-11-22, 21:25
Medlem
Beställde just BF2: Special Force(DVD). 179 SPÄNN! på cd wow, jävuls vad billigt. Fraktfritt, + 50kr i rabatt ifall man betalade genom paynova. Se ifall den kommer till måndag nästa vecka.

http://www1.cd-wow.se
2005-11-22, 21:40
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKofot
Beställde just BF2: Special Force(DVD). 179 SPÄNN! på cd wow, jävuls vad billigt. Fraktfritt, + 50kr i rabatt ifall man betalade genom paynova. Se ifall den kommer till måndag nästa vecka.

http://www1.cd-wow.se

Köpte mitt på Webhallen. Ska se om dom lyckas den här gången, det gick bra att betala i alla fall

Hoppas det nu är några grymma vapen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in