2005-06-02, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Mycket bra!! Vilken tur att det blir semester snart!

tur för dig, min semester-kassa är så tight att mina BF2 pengar har hamnat där *gråter*
2005-06-02, 13:45
Medlem
Nooses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baker1
Varför lägger du inte upp en rip på dc om du har ett BF2 spel!

Fy på dig. BF2 är ett spel man ska köpa.
2005-06-02, 15:11
Medlem
lab-ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xavi
tur för dig, min semester-kassa är så tight att mina BF2 pengar har hamnat där *gråter*
Du får prioritera.. Det bästa är att min fru har inte semester förräns i mitten av juli.. Med andra ord lite mer än två veckor med mig och BF2 utan någon som ska kolla på gardintyg eller Bridget Jones dagbok.. :P
2005-06-02, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lab-one
Du får prioritera.. Det bästa är att min fru har inte semester förräns i mitten av juli.. Med andra ord lite mer än två veckor med mig och BF2 utan någon som ska kolla på gardintyg eller Bridget Jones dagbok.. :P

Hahaha...Fan en Cypern resa och BF2...hmm i denna stund väger det ganska lika
Aja får väl klara mig utan sprit en dag, på semestern eller ngt
2005-06-02, 15:34
Medlem
Baskis avatar
Har inte särkillt stor koll på tråden, men vart nyfiken vad spelet ska kosta?
2005-06-02, 15:40
Medlem
noirs avatar
Vad jag har sett så verkar de flesta onlineaffärer ligga på mellan 400 och 500 kr.
2005-06-02, 16:53
Medlem
På Webhallen.com så kostar:

Battlefield 2 - 499 kr

Battlefield 2 - Commander Edition (inkl. Logitech Headset) - 499 kr

2005-06-02, 17:00
Medlem
Battlefield 2-demo om en vecka?

Efter gårdagens guldbesked började genast rykten om ett närastående demosläpp att florera och enligt ett uttalande från EA i Australien kan det dyka upp om en vecka. Ryktena säger också att smakprovet kommer att innehålla en karta för både multi- och singleplayer med stöd för upp till 32 spelare. Om detta stämmer återstår att se, demot lär inte gå obemärkt förbi.

Mer info: http://www.eaplay.com/australia/comm...s/thread/4403/

(saxat från FZ.se)

WOHO!
2005-06-02, 18:22
Medlem
Agent Coopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Battlefield 2-demo om en vecka?

Efter gårdagens guldbesked började genast rykten om ett närastående demosläpp att florera och enligt ett uttalande från EA i Australien kan det dyka upp om en vecka. Ryktena säger också att smakprovet kommer att innehålla en karta för både multi- och singleplayer med stöd för upp till 32 spelare. Om detta stämmer återstår att se, demot lär inte gå obemärkt förbi.

Mer info: http://www.eaplay.com/australia/comm...s/thread/4403/

(saxat från FZ.se)

WOHO!

Vetefan om jag kommer palla ett demo? Kommer bli så frustrerad att jag inte har hela spelet!
Mycket vill ha mer!!!
2005-06-02, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Vetefan om jag kommer palla ett demo? Kommer bli så frustrerad att jag inte har hela spelet!
Mycket vill ha mer!!!

Fast du hinner ju bara spela nån vecka innan spelets släpps, ta chansen och träna upp dig innan du skall ut på slagfältet.....
2005-06-03, 20:52
Medlem
Jebediahs avatar
Undrar vad det är för skillnader mellan battlefield 2 och battlefield 2 edition....
2005-06-03, 22:03
Medlem
noirs avatar
Vad jag har förstått ska ska enda skillnaden vara att Commanders Edition innehåller ett headset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in