Citat:
Ursprungligen postat av Agent Cooper
Lirade nyss på en av One.se:s servrar. Lirade 3xStrike at Karkhand. Fick ihop en Squad om 4 pers. SATAN!!!! Va mkt roligare det är när alla är seriösa och lirar i squads.
En snubbe var hela tiden medic, så allt flöt som en geggig flytning!

Ja visst e de härligt ! Man e ju oslagbar om man kör som en tight squad , tyvärr så är det få som fattat detta . I 9 fall av 10 så joinar folk din squad men sticker sedan iväg ensamma ändå !?!? Ibland önskar jag att man hade en "avrätta SM för ordervägran " funktion i spelet . Nu kan man ju bara kicka dem från squaden .
Jag brukar alltid vara väldigt aktiv squadleader.
Ger mina SMs order , "spottar" åt dem , Ber Comm. om nya order efter vi utfört de gamla . Ber om supply så fort vi genomlevt en strid mm.
Tyvärr så sviker många såfort man vill köra lite defens. Ett bra exempel är på Mashuur. Jag vill så fort som möjligt sno FIs helibas och på så sätt "grounda" dem, ge vårt lag kraftigt övertag.
Men lämnar man sedan så tar de ju bara tillbaka den. Därför så vill jag ordna ett bra försvar rund den ett litet tag, men då begår ofta halva gruppen myteri då de bara vill rusa som yra höns och kötta på hela tiden utan ngn som helst taktik .
Lite synd .