Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Fan jag kan knappt lira längre. Blir så jävla frustrerad och förbannad när jag dör hela tiden. Antar att alla andra blivit jävligt duktiga på spelet...
Bara jag som tappar humöret på spelet ibland? Någon som känner igen sig? Satans vad sne man blir när man trillar av pin 5 gånger i rad p.g.a. kassa spawns och annat skit.
Annat hett tips är ju att lägga sig på fastlandet med upplåsta snipern på de kartorna där hangarfartyget ligger nära . Då är det bara att snipa dem som står i kö på däck och väntar på flygfarkost. Shooting fish in a barrel.
Annat mindra uppskattat , Sätt 3 C4 i fronten på en jeep , plocka fram avtryckaren , hoppa in i jeepen , kör runt , kör över alla fi du ser tills du stöter på APC ell. tank, kör fram jeepen till deras fordon , hoppa ur , spring 3 meter och spräng skiten i luften , hoppa in i ny bil , gör om allt igen .
FI-Pansarstyrkorna kommer att älska dig och hylla dig som hjälte .
Blev omnämnd på 5 olika platser på den där uppställningen som kommer efter poängtavlan igår kväll , typ "bästa antiair" , "bästa support" , "2:a bästa spelaren" mm. det blev iallafall jag rätt stolt över (första gången på 5) .