• 4
  • 5
2011-11-23, 11:18
Medlem
Dreass avatar
Började när marken gick upp till 120, slutade när jag började köra mer seriöst. Mixat grepp med raka armar ftw. Dragremmar endast då jag drar upp något i handen.
Citera
2011-11-23, 11:25
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biifukaree
Jasså där der man, hårdhet framförallt. Men det sägs att man lär sig bäst genom egna misstag så ska nog ändå prioritera ryggutveckling för grepp. Tycker det känns efterblivit att vara så besatt av greppstryka

Ok hur pass bra träning av trappzen ger det tycker du?

Eftersom ditt grepp uppenbarligen precis klarar 125 kg i marklyft så tycker jag att greppträningen borde vara ett prioriterat område för dig....
Men tydligen icke...
Citera
2011-11-23, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Eftersom ditt grepp uppenbarligen precis klarar 125 kg i marklyft så tycker jag att greppträningen borde vara ett prioriterat område för dig....
Men tydligen icke...

Nja greppstyrkan ligger väl i ungefärlig paritet med resten av kroppen med undantag av ryggen som är min starkaste kroppsdel. Har inte sett några argument i denna tråd starka nog för att avvara utveckling i ryggen till förmån för underarmarna, så nej det är inget prioriterat område
Citera
2011-11-23, 15:49
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biifukaree
Nja greppstyrkan ligger väl i ungefärlig paritet med resten av kroppen med undantag av ryggen som är min starkaste kroppsdel. Har inte sett några argument i denna tråd starka nog för att avvara utveckling i ryggen till förmån för underarmarna, så nej det är inget prioriterat område

Lycka till med dina dragremmar.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in