• 4
  • 5
2011-12-31, 23:07
Medlem
SingleStars avatar
Jag har fått lite bakgrundsinfo om den aktuella kvinnan. Verkar som hon inte har bott i Tyresö så länge. Hon har haft en trasslig tillvaro med egen verksamhet som hon tvingades stänga av diverse orsaker och det var på annan ort än i Tyresö.

Jag får en bild av henne som vitvinspimplande batikhäxa efter att ha inhämtat lite info och tittat på bilderna på hennes facebook.
Citera
2012-01-01, 14:14
Medlem
Tuesdays avatar
Varför ska det så ofta hackas på brottsoffret? Hon kunde väl knappast ana att mannen planerade hälla brännbar vätska över henne och tända på. Profilbilden på fb ser ut som vilken kvinna som helst. Hon lattjar och har kul på några andra bilder. Tänk istället att det var medan hon kunde, föreställ dig smärtan efter brännskadorna.

Har du aldrig smakat alkohol?
Citera
2012-01-01, 20:23
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Varför ska det så ofta hackas på brottsoffret? Hon kunde väl knappast ana att mannen planerade hälla brännbar vätska över henne och tända på. Profilbilden på fb ser ut som vilken kvinna som helst. Hon lattjar och har kul på några andra bilder. Tänk istället att det var medan hon kunde, föreställ dig smärtan efter brännskadorna.

Har du aldrig smakat alkohol?

Nä, jag har varit alkoholfri i minst någon timme nu, så jag har glömt bort smaken. I dag är föresten första dagen jag är på Flashback sedan förra året. Du låter som en förbanna präktig batikhäxa nu. Jag vet hur det känns med brännskador, vet du? Vet du hur psykiskt tortyr känns, och det med en europeisk demokratisk stats goda minne?

Jag är trött på tantens försvar av GP för att han var snäll då och då. Då får hon finna sig i att nagelfaras. Jag kommer väl själv att nagelfaras snart.
Citera
2012-01-19, 17:37
Medlem
musicbangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Nä, jag har varit alkoholfri i minst någon timme nu, så jag har glömt bort smaken. I dag är föresten första dagen jag är på Flashback sedan förra året. Du låter som en förbanna präktig batikhäxa nu. Jag vet hur det känns med brännskador, vet du? Vet du hur psykiskt tortyr känns, och det med en europeisk demokratisk stats goda minne?

Jag är trött på tantens försvar av GP för att han var snäll då och då. Då får hon finna sig i att nagelfaras. Jag kommer väl själv att nagelfaras snart.
Kul för dig. Tyvärr så verkar inte den händelsen lärt dej lite empati. Du utgår från några bilder och facebook att hon är "vitvinspimplande batikhäxa" och hon då verkar förtjäna det. Detta är en tragisk händelse vilket som och jag personligen skulle inte önska att det hände någon annan.

Hursomhelst skulle det vara intressant med lite mer uppgifter om GM, bild/namn.
Citera
2012-01-19, 19:17
Medlem
Quarrels avatar
Aftonbladet: Tände eld på Tina
Citat:
I går dömdes den 58-årige mannen till nio år och sex månaders fängelse av Nacka tingsrätt för bland annat försök till mord och mordbrand.
Mannen själv påstår att han skulle rengöra fönster med spolarvätskan, snubblade och råkade hälla den över Tina.
Det kan ha funnits levande ljus i lägenheten, säger han, och det kan ha gjort att Tina fattade eld.
Citera
2012-01-19, 19:25
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Aftonbladet: Tände eld på Tina

Tragisk figur, men 6 år och 4 månader innan han kan släppas fri dock. Maken till dåliga bortförklaringar är svårt att matcha tror jag.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in