2005-01-02, 21:46
Medlem
En Centralstimultania helt klart. Det mest själv klara borde vara en mycket stor dos Kokain med tanke på att han är förvirrad men sen är en stor dos speed kanske mera troligt om man ser rusmässigt men inte skulle väl hårda gangsters i USA sitta och dricka en sån billig drog som speed. Sen går väl inte ens kokain och dricka
Citera
2005-01-02, 21:48
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plague
En Centralstimultania helt klart. Det mest själv klara borde vara en mycket stor dos Kokain med tanke på att han är förvirrad men sen är en stor dos speed kanske mera troligt om man ser rusmässigt men inte skulle väl hårda gangsters i USA sitta och dricka en sån billig drog som speed. Sen går väl inte ens kokain och dricka

Varför skulle inte kokain gå att dricka?
Citera
2005-01-02, 21:55
Medlem
Vet inte troligtvis bara nåt jag fått för mig. Men går gör det säkert men tänk på den lokalbedövande egenskapen och att dom mera sannolikt skulle "snusa" det.
Citera
2005-01-02, 22:00
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plague
Vet inte troligtvis bara nåt jag fått för mig. Men går gör det säkert men tänk på den lokalbedövande egenskapen och att dom mera sannolikt skulle "snusa" det.

Jag personligen vet om en "kompis" som svalt det rent och blivit hög. Så att dricka skulle nog inte göra någon skillnad. Dock fick "kompisen" en litet bedövad hals vilket försvårade sväljningen (berodde alltså på att "han" svalde det rent utan att bomba eller svälja ner det med vatten)
Citera
2005-01-02, 23:18
Bannlyst
bomba kokain och heroin är ju vanligt!
MVH J
Citera
2005-01-03, 03:39
Medlem
Sovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
tror inte att dom skulle välja GHB i sånna kretsar!
Kokain och heroin är ju mer status!
MVH J

Aha okej då är jag med. Heroin och kokain är PÅ, GHB är så jääävla AV! Alla dessa myter om GHB.. "det är batterisyra och avloppsrensare som smutsiga balter blandar ihop i en häxkittel medan de läser fader vår baklänges!" jag blir så trött...
Citera
2005-01-03, 13:31
Bannlyst
Blev du sur eller???
Men du får väll erkänna att H & C är lite coolare än GHB!
MVH J
Citera
2005-01-03, 15:26
Medlem
flowss avatar
Citat:
Blev du sur eller???
MVH J

Ingen drog är cool, för i helvete.
Citera
2005-01-03, 19:26
Bannlyst
har du inget kvar!
Stick ut och köp nått innan du bryter ihop!
MVH J
Citera
2005-01-03, 19:34
Medlem
fLxs avatar
Citat:
Blev du sur eller???
MVH J

Sen när blev heroin coolt? herregud..
Citera
2005-01-03, 19:38
Medlem
Betong_Taxens avatar
fasligt liv det blev.... droger är inte coola. precis lika o-coola som att röka och dricka. e nog bara i högstadiet man skulle kunna se det som nåt lite häftigt. oavsett om du sitter å sniffar lim eller skjuter H så är det inte det minsta coolt. men jag tycker att GHB verkar på nåt sätt "skitigare" än kola.
Citera
2005-01-03, 19:40
Medlem
flowss avatar
Citat:
har du inget kvar!
Stick ut och köp nått innan du bryter ihop!
MVH J

Va? Pratar du med mig eller den som du gnällde på alldeles nyss; Sova?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in