2011-11-19, 23:21
Medlem
Amsterdaims avatar
Hallå!

jo, så här ligger det till. Jag har svårt att komma, har faktiskt aldrig kommit. Men med min pojkvän så känner jag faktiskt att jag är "på väg", men precis där så kommer han och samlaget avslutas.

Jag har M.Dior Delay-kondomer hemma, och jag vänder mig nu till er och undrar hur effektiva dessa är? Det ska finnas en lokalbedövning på insidan av kondomen så att tjejen inte får det i sig..

Men ä detta att rekommendera? Är det farligt? Vad för andra alternativ finns det? Jag tycker att doggy style är otroligt skönt, nackdelen är ju att det tycker han också vilket gör att han klarar max 10 min och jag tror jag skulle behöva 10-15 minuter.

Jag vet att det är svårt att komma med penetrering, men jag känner verkligen att det ligger där bakom hörnet!!
Citera
2011-11-19, 23:25
Medlem
Vet inte hur just de fungerar men det finns också spray och krämer man kan använda utan att det ska påverka dig. Annars kanske han kan komma en gång och sen köra kort därefter så borde han kunna förlänga uthålligheten lite.
Citera
2011-11-19, 23:26
Medlem
Förmodligen så är det inte farligt... finns många typer av ''krämer'' som är bedövande osv som är relativt ofarliga... däremot så kanske man inte ska använda sig av dem där kondomerna allt för ofta då kanske kuken är mer känslig än andra områden på huden.

Alla produkter testas ju före dem får säljas och speciellt ifall dem ska använda sig av någon typ läkemedel eller så.. tror det ska vara okej.
Citera
2011-11-20, 13:40
Medlem
Amsterdaims avatar
Tack så mycket för svar!
Återkommer om hur de fungerade!
Citera
2011-11-20, 18:08
Medlem
DevilDucks avatar
Skulle rekommendera Xylocain, lokalbedövande salva. Finns för en femtilapp på apoteket. Smeta bara inte på alldeles för mycket så att han inte känner någonting alls.
Citera
2011-11-27, 20:40
Medlem
Amsterdaims avatar
Så!

Doggy style brukar vara svårt eftersom den känns som skönast för honom och där han kommer snabbast, men med delay-kondomerna körde vi doggystyle tills känseln kom tillbaka. Vanligtvis orkar han kanske 15-20 med pauser (han klarar doggy i 2 minuter innan vi byter, och det är synd för det är bådas favoritställning). Men med delay klarade han fan 20 minuter doggy! Jag är frälst!
Citera
2011-11-27, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevilDuck
Skulle rekommendera Xylocain, lokalbedövande salva. Finns för en femtilapp på apoteket. Smeta bara inte på alldeles för mycket så att han inte känner någonting alls.

Wtf, det låter galet ju. Hur står kuken om man blir bedövad? Det känns ju helt fel. Men jag kanske tänker helt fel.
Citera
2011-11-28, 00:19
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Wtf, det låter galet ju. Hur står kuken om man blir bedövad? Det känns ju helt fel. Men jag kanske tänker helt fel.

Jag fattar inte det heller.. Men jag tror det är bättre med kondmer som redan har bedövning i sig, annars känns det som att det blir alldeles för rörigt om man ska spraya på kuken och sen köra på kondom. Min kille sa att han "inte känner något", men den var fortfarande hård och han körde på som ett djur, först i slutet kom känseln tillbaka. Minns dock att han, som du undrar, frågade mig om han var hård för det kunde han visst inte riktigt känna.
Citera
2011-12-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Hallå!

Jag har M.Dior Delay-kondomer hemma, och jag vänder mig nu till er och undrar hur effektiva dessa är? Det ska finnas en lokalbedövning på insidan av kondomen så att tjejen inte får det i sig..

Kan någon säga vart man kan köpa dessa M.Dior Delay-kondomerna?
Citera
2011-12-04, 22:05
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sambi88
Kan någon säga vart man kan köpa dessa M.Dior Delay-kondomerna?

http://www.billigakondomer.se/se/grp/mdior.php Varsågod!
Citera
2011-12-04, 22:07
Medlem
Jag tycker det kan vara svårt att få stånd när man kör med delay, nu har jag bara testat någon gång så är väl inte så representativt....Men för vissa verkar det ju fungera perfekt.

Delay kondomer går väl att köpa på nätet bara att googla..
Citera
2011-12-06, 03:08
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Jag tycker det kan vara svårt att få stånd när man kör med delay, nu har jag bara testat någon gång så är väl inte så representativt....Men för vissa verkar det ju fungera perfekt.

Delay kondomer går väl att köpa på nätet bara att googla..

Tycker du? Men testa få upp den innan du sätter på den kondomen så ska det funka!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in