URSPRUNGET FÖR MASSA
INLEDNING
Mitt namn är Victor Elias Espinoza Guedez, jag kommer från Valencia, Venezuela, tekniska universitet Superior dator. Jag utexaminerades Isaac Newton för 20 år sedan, och jag är en student på universum från 10 år sedan studerade också fysisk på min egen.
Artikeln som behandlas är ursprunget för massan, forskare med dyra instrument såsom LHC, försöker de vet ursprunget till massa. Jag med lite logik och 10 månader analys av ett instrument kallat ett förstoringsglas, har lyckats att upptäcka ursprunget för massa i hypotes, mycket bra gjort.
BEVIS FÖR ATT FÄRGEN ÄR URSPRUNGET FÖR MASSA
Om man ser henne om allt är gjort i färg, världen består av färger: jord eller sand är en färg, vatten är en färg, olja är en färg, träd är färger och du är också en färg. Jag skulle vilja säga att allt som finns är tillverkad av färg, upp kvarkar och atomer är gjorda av färger.
HUR BLIR DEN LÄTTA MASSAN
Light är en färg som lyser och sedan förvandlas till en massa som inte shine. Vi vet från ett ljus Prisma har andra färger förutom vit. Alla dessa färger på kylning blir massan av olika färger och är hem för en Quark, med hänsyn till att kvarkar är den minsta partikeln i en atom hittills och i början av livet ursprung.
URSPRUNGET FÖR MASSA
*** Massa ursprung är färgen på ljuset och dess komponenter ***
*** Den ljusa färgen på kylning blir massa ***
Tack för er uppmärksamhet...
Mycket tillgiven
Victor Elias Espinoza Guedez
18 Oktober 2011
*** Massa ursprung är färgen på ljuset och dess komponenter ***
*** Den ljusa färgen på kylning blir massa ***
Tack för er uppmärksamhet...
Mycket tillgiven
Victor Elias Espinoza Guedez