2016-11-29, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Faktumet att dom ser "contrails" även om dom inte är nära en flygplats bevisar att det inte ens är contrailsen som endast bildas när flygplan stiger på en viss höjjd nära flygplatser.
Det finns lixom inget som heter vågräta contrails.. vilket de troende verkar tro efter att dom hittat nån ologisk debunkvideo att tro på.

Har du noterat att det är svarta flygplan många gånger som sprayar?

Skall hålla extra utkik kring färgen på flygplanen.

Något som slår mig är hur otroligt stora mängder skit/chemtrails som släpps ut.
Citera
2016-11-29, 11:19
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Skall hålla extra utkik kring färgen på flygplanen.

Något som slår mig är hur otroligt stora mängder skit/chemtrails som släpps ut.

Det krävs extrema mängder för att förändra atmosfären på en planet som Jorden.

Dom har sprayat mycket dagligen i 15+ år så det börjar väl hända något med tanke på snacket om utomjordingar som verkar börja snart i media.
Citera
2016-11-29, 12:17
Avstängd
KungPungPats avatar
Det skulle behövas ett isberg som frysit fast på motorn för att skapa ett contrail som är stort som ett chemtrail..

men ånga skulle inte ligga kvar i skyn mer än 30 sekunder hur som helst.
Citera
2016-11-29, 12:18
Medlem
Citat:
Det krävs extrema mängder för att förändra atmosfären på en planet som Jorden.

Dom har sprayat mycket dagligen i 15+ år så det börjar väl hända något med tanke på snacket om utomjordingar som verkar börja snart i media.

Aliens i media ok.... när väntas dom & vad har dom med TS att göra?
Citera
2016-11-29, 12:19
Medlem
Citat:
Det skulle behövas ett isberg som frysit fast på motorn för att skapa ett contrail som är stort som ett chemtrail..

men ånga skulle inte ligga kvar i skyn mer än 30 sekunder hur som helst.

Ok... & luften innehåller NOLL fuktighet?
Citera
2016-11-29, 13:27
Medlem
JustBecauses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustBecause
Jag har försökt hålla mig ifrån denna tråd men måste, återigen, ställa samma fråga:

Du skriver hela tiden att dagens kvarvarande contrails inte kunde ses förr. Varför påstår du detta när det finns bilder och undersökningar kring detta ända tillbaks till Andra Världskriget?

Förklara gärna detta för oss.

Källa: t ex här: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/joc.2392/full

Jag citerar mig själv, vänligen svara på detta.
Citera
2016-11-29, 13:33
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Ok... & luften innehåller NOLL fuktighet?

Precis. Moln som ligger kvar flera timmar finns heller inte och har heller aldrig funnits. Cirrusmolnen, som är på samma höjd som flygplanen, finns inte. Det är hologram som rymdödlorna projicerar. Alla gamla filmer med moln är egentligen bara redigerade för att normalisera chemtrails. Avgaserna från motorerna innehåller heller inget vatten. För nya motorer förbränner inte bränslet till koldioxid och vatten. Eller så var det att de samlar upp allt vatten och leder in det i speciella tankar som de tömmer på flygplatsen. Jag har inte så bra koll på alla nya teorier ska jag villigt erkänna. Det kommer en ny teori varje vecka ju.
Citera
2016-11-29, 13:45
Medlem
Citat:
Det skulle behövas ett isberg som frysit fast på motorn för att skapa ett contrail som är stort som ett chemtrail.
Det skulle behövas ett lika stort berg av kemikalier for att skapa ett chemtrail.
Citera
2016-11-29, 14:00
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Det skulle behövas ett lika stort berg av kemikalier for att skapa ett chemtrail.

Chemtrails är magiska ämnen som inte väger något och tar ingen plats. De bara syns.

En flygtekniker räknade lite på hur mycket som måste släppas ut för att få de effekterna som man ser och väljer man en metall handlar det om 4 ton per sekund. Jag har sett sammanhängande spår som ligger kvar som är 15-20 minuter långa. Hur många ton ska planet lasta?
Citera
2016-11-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Precis. Moln som ligger kvar flera timmar finns heller inte och har heller aldrig funnits. Cirrusmolnen, som är på samma höjd som flygplanen, finns inte. Det är hologram som rymdödlorna projicerar. Alla gamla filmer med moln är egentligen bara redigerade för att normalisera chemtrails. Avgaserna från motorerna innehåller heller inget vatten. För nya motorer förbränner inte bränslet till koldioxid och vatten. Eller så var det att de samlar upp allt vatten och leder in det i speciella tankar som de tömmer på flygplatsen. Jag har inte så bra koll på alla nya teorier ska jag villigt erkänna. Det kommer en ny teori varje vecka ju.

Ironi är svårt i text..
Poes law..
Citera
2016-11-29, 14:51
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Vad säger jag? Du ska också ha bevis för att jag säger det du tror jag säger.
Mm, jag går efter det som står under din signatur här. Räcker det som evidens?
Citera
2016-11-29, 15:02
Medlem
Citat:
Så vart är berget som skapar spåret?

På motorn eller innuti planet?

Upp till DIG att bevisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto