2016-05-16, 23:46
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Tänk att NASA anställda är foliehattar enligt dig.. trots att dom har kontakt med utomjordingar som vill rädda dig och allt sånnt.

Dom har en dokumentär som har lagt grunden för hur ni ska få träffa era ägare som ska äta upp er..

Dokumentären heter Sirius och handlar om utomjoridngarna som idag sprayar chemtrails, och som senare ska komma och äta människor, men då genom media framställas precis som Disclosure Project säger.. dom är godhjärtade utomjordingar, som bryr sig om att rädda mänskligheten som inte bryr sig om sin egen utrotning.

Här har du dokumentären, för jag antar att du inte kan räkna ut att du kan gå in på youtube och hitta dokumentärer : https://www.youtube.com/watch?v=5C_-HLD21hA

SIRIUS:

Mvh

Du måste förstå att jag är ointresserad av att diskutera dina foliehatt-dokumentärer när du ändå inte kommer svara på följdfrågor. Har du inget att komma med, som du också är beredd att försvara, så hörs vi 2020.

"The Earth has been visited by advanced Inter-Stellar Civilizations that can travel through other dimensions faster than the speed of light"

Ingen kan färdas snabbare än ljuset.
Citera
2016-05-17, 00:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EddieCabot
Du måste förstå att jag är ointresserad av att diskutera dina foliehatt-dokumentärer när du ändå inte kommer svara på följdfrågor. Har du inget att komma med, som du också är beredd att försvara, så hörs vi 2020.

"The Earth has been visited by advanced Inter-Stellar Civilizations that can travel through other dimensions faster than the speed of light"

Ingen kan färdas snabbare än ljuset.

Mörkret kan möjligtvis vara snabbare än ljuset eftersom mörkret redan är framme.

Det är en gubbe som jobbat på NASA , som har fått i uppdrag att skapa dokumenntärer och sitta i kongresser med politiker och spela teater om att han har kontakt med utomjordingar genom att astralresa, och dom vill komma och rädda mänskligheten med teknologi och en ekonomisk plan som kommer ta bort alla problem i världen.

Greer framställs som en rebel, som går emot NASA och regeringarna lol ..

vanligt folk kan aldrig greppa att alla människor som syns i media eller officiellt använder NASAs namn som stämpel på hans trovärdighet dvs ingen foiliehatts rebel den där Greer, han är en riktig rebel.

Men sanningen ä att det finns inte en enda människa som talar till media eller nämner NASAs namn i media, om dom inte tillåter det.

Folk har blivit mördade för mindre än vad Greer gör, så allt han gör är planerat.. en del av planen för hur ni ska stå med öppna armar och välkommna dom som ska tortera och äta upp er efter tortyren som går ut på att rensa chemtrails och andra gifter från era kroppar, innan människobodskapen kan ätas.
Människor är lixom för giftiga för att ätas.. och då är det illa.

Uppenbarelseboken kapitel 9 beskriver inte bara chemtrails i början.. det beskrivs också hur människor kommer be om att få dö på grund av tortyren.. detta kommer hända när insekterna tar gifterna ur människornas kroppar innan dom kan ätas.

Men som tur är så tror ju inte du på biiblar och sånnt där trams.. så då tror du på Greer automatiskt och kommer stå med öppna armar såfort media går ut och förklarar att utomjordingar nu är påväg med goda avsikter och kramgoa armar.
Senast redigerad av KungPungPat 2016-05-17 kl. 00:23.
Citera
2016-05-17, 00:28
Medlem
madtops avatar
Citat:
Hur var det själv?

När märkte du att himmlen fylldes av kvarliggande contrails som ingen vet eller hört nånting om tidigare?

På sjuttiotalet.
Fast du har fel i att man inte hade hört något om det, contrails var välkänt redan då. Det finns böcker om moln från den tiden där contrails nämns.
Citera
2016-05-17, 00:34
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
På sjuttiotalet.
Fast du har fel i att man inte hade hört något om det, contrails var välkänt redan då. Det finns böcker om moln från den tiden där contrails nämns.

kvarliggande contrails har aldrig nämnts i nån gammal bok.

Men efter år 2002 så skapades propaganda av diverse korrupta skapelser som SMHI och NASA..
propaganda som går ut på att förklara för de mindre begåvade att det dom ser på himmlen alltid varit där..

och alla som säger något annat är så kallade konspirationsteoretiker som ni helst ska håna som badankor, om propagandan fungerar som den ska.
Citera
2016-05-17, 00:39
Medlem
EddieCabots avatar
Citat:
Mörkret kan möjligtvis vara snabbare än ljuset eftersom mörkret redan är framme.

Mörker färdas inte öht.

Verkliga exempel på saker som är snabbare än ljusets hastighets är universums expansion och möjligtvis (men med största sannolikhet inte) kvantmekanisk sammanflätning. Inget av detta går dock att applicera på resor från punkt A till punkt B. Det finns inte, har aldrig funnits, och kommer aldrig finnas någon farkost som kan färdas i c eller >c.

Citat:

Tror varken på din bibeltolkning eller på denna Greer. Som nämnt, vi hörs 2020.
Citera
2016-05-17, 08:13
Medlem
madtops avatar
Citat:

Självklart har kvardröjande contrails nämnts i gamla böcker. Varför är du så dåligt påläst?

I Petersons Guide to the atmosphere från 1981:
Citat:
"other times they persist and grow wide enough to cover a substantial part of the sky"

I Clouds of the World från 1971:
Citat:
the trails may last for many hours

Det finns till och med bilder på kvardröjande strimmor i böckerna. Du kanske skulle skaffa dem så du äntligen kan lära dig lite.
Citera
2016-05-17, 08:33
Bannlyst
Citat:
Självklart ser jag inga chemtrailsplan - jag ser bara vanliga passagerarplan som lämnar contrails efter sig. Och det gäller även alla andra - även de som påstår att de ser mystiska saker i skyn.

Och med tanke på hur vanligt det är med persistent contrails så finns det uppenbarligen ofta rätt förutsättningar för att dessa ska skapas. Bevisligen ser vi ofta cirrusmoln vilket betyder att det finns goda meteorologiska förutsättningar.

Eller hävdar du att cirrusmoln är ovanliga? och att alla som mer eller mindre dagligen ser cirrusmoln har fel?

Att du - utan några som helst bevis - påstår att det är endast uppstår vid speciella tillfällen ger jag inte ett skit för.

Du är uppenbart besatt av ämnet och varför du är det är ju intressant att fundera över kanske men du måste förstå att när du låtsas att du inte ens sett planen när vi andra sett tiotusentals chemplan så är din åsikt ingenting värd. Eftersom du maniskt postar i tråden så tänker jag mig att du vill försöka övertyga folk och det faller ju direkt platt när du inte adresserar vad det är för plan utan bara sticker huvudet i sanden. Jag har aldrig pratat om kommersiellt flyg utan kategoriskt sagt att dom inte syns på radar. Kommersiellt flyg flyger inte fram och tillbaka i mönster extremt nära varandra. Du kan inte stänga av atmosfären så när chemplanen stänger av och på sprayandet så dör ännu en gång tramset om persistent contrails.

Kan väl upprepa mig själv: "Är det svårt för dig att ta till dig att perfekta atmosfäriska förutsättningar behövs och en extrem luftfuktighet för att fenomenet bestående kondensmoln ens skall vara möjligt?".
Detta är fakta. Minst 70% luftfuktighet behövs och det finns videos från tex Nevada i öknen där en luftfuktighet på under 8% råder och där chemtrailsen fortfarande stannar i timmar. I 8% luftfuktighet är det totalt omöjligt för kondensmoln/iskristaller att spridas ut och bli större och stanna i timmar. Vad kan man då konstatera? Jo att atmosfären inte spelar någon roll för detta fenomen och därmed är inte atmosäfren svaret på varför vi ser vad vi gör.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
I fallande sannolikhetsordning:

Filmskaparen ljuger.

Vanligt folk ljuger men makten vill alltid ditt bästa typ. Du kan säkert hitta 1000 filmer till som visar samma sak.

Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Snacka för dig själv, "alla andra i tråden" har inte sett några "chemplan".

Jag pratar givetvis inte om er maniska troll utan riktiga människor. I vanliga livet är det nämligen bara att peka ut planen och sen dör allt förnekade direkt.
Citera
2016-05-17, 08:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Men efter år 2002 så skapades propaganda av diverse korrupta skapelser som SMHI och NASA..
propaganda som går ut på att förklara för de mindre begåvade att det dom ser på himmlen alltid varit där..

och alla som säger något annat är så kallade konspirationsteoretiker som ni helst ska håna som badankor, om propagandan fungerar som den ska.

Från 1963:
Richard Scorer & Harry Wexler
A Colour Guide to Clouds
Contrails:
Sometimes the air is sufficiently dry for the ice cloud to evaporate in ten minutes or so; but often it may last for several hours.

(Pergamon Press)
Citera
2016-05-17, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral.Byrd
Jag pratar givetvis inte om er maniska troll utan riktiga människor. I vanliga livet är det nämligen bara att peka ut planen och sen dör allt förnekade direkt.

Du kan förklara hur vi ser skillnad på chemtrails och contrails, så att vi riktiga människor som inte heller ser chemtrails lättare kan identifiera dem.
Citera
2016-05-17, 08:41
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Självklart har kvardröjande contrails nämnts i gamla böcker. Varför är du så dåligt påläst?

I Petersons Guide to the atmosphere från 1981:

I Clouds of the World från 1971:

Det finns till och med bilder på kvardröjande strimmor i böckerna. Du kanske skulle skaffa dem så du äntligen kan lära dig lite.

Åh stackarn. Gjorde en sökning och det står "den bästa boken för att förklara för chemtrailstroende vad contrails är".

Du behöver alltså inte ha ägt boken sen 70 talet.. du behöver faktist inte ens läsa boken innan propagandan har berättat för dig hur du ska hantera folk som pratar om chemtrails eftersom dom inte vet nånting om att himmlen varit fylld med kvarliggande contrails sedan flygplan uppfanns.

Ännu en gång så skiner propagandan genom de mindre intelligenta som tror på propagandan.
Citera
2016-05-17, 08:45
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad har det med chemtrails att göra? De skjuter silverjodid med raketer från marken för att påskynda nederbörd så de kan få en molnfri himmel över OS etc..

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Silverjodid

Det var jag som blandade ihop det hela.
Citera
2016-05-17, 08:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral.Byrd
Du är uppenbart besatt av ämnet och varför du är det är ju intressant att fundera över kanske men du måste förstå att när du låtsas att du inte ens sett planen när vi andra sett tiotusentals chemplan så är din åsikt ingenting värd. Eftersom du maniskt postar i tråden så tänker jag mig att du vill försöka övertyga folk och det faller ju direkt platt när du inte adresserar vad det är för plan utan bara sticker huvudet i sanden. Jag har aldrig pratat om kommersiellt flyg utan kategoriskt sagt att dom inte syns på radar. Kommersiellt flyg flyger inte fram och tillbaka i mönster extremt nära varandra. Du kan inte stänga av atmosfären så när chemplanen stänger av och på sprayandet så dör ännu en gång tramset om persistent contrails.

Kan väl upprepa mig själv: "Är det svårt för dig att ta till dig att perfekta atmosfäriska förutsättningar behövs och en extrem luftfuktighet för att fenomenet bestående kondensmoln ens skall vara möjligt?".
Detta är fakta. Minst 70% luftfuktighet behövs och det finns videos från tex Nevada i öknen där en luftfuktighet på under 8% råder och där chemtrailsen fortfarande stannar i timmar. I 8% luftfuktighet är det totalt omöjligt för kondensmoln/iskristaller att spridas ut och bli större och stanna i timmar. Vad kan man då konstatera? Jo att atmosfären inte spelar någon roll för detta fenomen och därmed är inte atmosäfren svaret på varför vi ser vad vi gör.

Vanligt folk ljuger men makten vill alltid ditt bästa typ. Du kan säkert hitta 1000 filmer till som visar samma sak.

Varför bildas det då kvardröjande contrails efter passagerarflygplan som syns på flightradar24 vilket alla kan se så gott som dagligen? Du skriver ju att det endast är specialplan och att contrails inte kan bildas utan extrem luftfuktighet - så vad är det vi alla kan se där uppe varje dag året runt??

Om folk inte ifrågasätter dig när du svamlar om chemtrails så beror det troligen på att de är oroliga att ditt huvud ska börja rotera och spotta grodor omkring sig. Själv skulle jag nog börja skratta och gå därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in